Ik had ook een wii maar vond er niks aan heb hem na een paar maanden verkocht voor bijna hetzelfde geld als ik hem had gekocht ik had hem als een van van de eerste. Hij was daarna een hele tijd uitverkocht en heb hem op mp gezet binnen een half uur had ik een mail dat iemand hem gelijk op wou komen halen die woonde anderhalf uur rijden bij ons vandaan
ja dat verkopen ging snel toen. ik had m ook en in die zelfde periode verkocht. ook op mp gezet. stond er nog geen 5min op en werd al gebeld. na tijdje toch maar weer een wii gekocht haha. hebben m nog steeds en gaat zeker niet meer weg. alleen jammer dat ze niet van die nieuwe en leuke ideeen creeeren zoals die kinect ofzo.
Wij spelen er af en toe op maar we zijn er wel heel blij mee. En ik heb nog zoveel wensen voor spelletjes voor de WII; Epic Micky, Donkey Kong, denk ook wel Dead Rising en natuurlijk Mario All Stars. O ja, wij vonden house of the dead Overkill echt geweldig. Hebben er toen ook guns voor aangeschaft, en ontzettend veel plezier van gehad. Wij hebben sinds kort de Playstation Move en daar spelen we ook veel mee. Dus hier een enthousiaste Wii en Move fan!
Hier een groot Wii fan, naja we zijn Mario en Zelda fan en dan zit je vast aan de Wii. Speel er heel regelmatig mee.
Heb ff met mn broer gebeld. Hij heeft een Wii die stof ligt te happen, dus we mogen deze gebruiken. Kunnen we kijken of het ons bevalt en evt overnemen of nieuwe kopen....
Weten jullie of de lokale speelgoedwinkels nog Mario Allstars hebben; Op veel webshops is ie uitverkocht namelijk.
Wij hebben er thuis één en ik vind het super. Vooral de sport spelletjes. Ook de jongens vinden dat super leuk om te doen. En als er vrienden langs komen is het altijd een super sfeermaker
Susy: weet niet, misschien bol.com? Leuk dat je m van je broer mag lenen! laat je weten wat je er van vind
Leuk dat je hem mag lenen van je broer. Wij hebben de wii eerst een jaar lang stof laten happen, maar sinds deze week doen mijn man en ik s avond allebei fitness oefeningen erop. Het is nog best pittig en het is zo stukken goedkoper dan echt naar de sportschool te gaan!
nou we hebben hem nu een paar dagen en ik ben er echt weg van. vooral omdat manlief er vaak laat weer is en vroeg in bed ligt, denk ik dat ik er toch maar één ga aanschaffen. Ze hebben nu leuke aanbiedingen, dus maar ff gebruik van maken
Het is vaak zo dat ze vóór de feestdagen een heleboel spelcomputers in de winkel halen in de hoop veel te verkopen. Het komt nogal eens voor dat ze dan na de feestdagen met een lading blijven zitten. Net als met kleding en elektrische apparaten komen ze dan na de feestdagen nog eens in de aanbieding. De aanbiedingen die ik nu in de folders zie zijn eigenlijk de standaard lokkertjes.
Wij hebben ok de wii..Heb er een tijdje niks meer mee gedaan totdat mn dochter (nu 5 ) interesse kreeg .. Ze vind het geweldig! Vooral Mario kart en resort. We spelen ook regelmatig samen..Zelf heb ik het balance board weer tevoorschijn gehaald.
mijn man wilt ook graag de balance board maar kzie bij een vriendin van ons dat ze m maar 1 maand gebruikt heeft en nu staat ie daar te verstoffen in de kast. Zonde van die 90,-
is inderdaad een optie. dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had haha. zal t is aan haar vragen wat ze ervan vind. heb ik toch nog een kerstkadotje voor manlief misschien
Mijn ouders hebben al een aantal jaar een wii en ik vind het nog steeds leuk! Iedere keer als we op bezoek zijn wil ik even spelen. Donderdagavond hebben wij voor kerst ook een wii gekregen van mijn zusje! Helemaal blij mee. We gaan binnekort voor ongeveer 40,- andere software in laten zetten en dan kunnen we er dvd's mee kijken en gebrande spellen mee spelen zodat het een stuk leuker wordt een nieuw spel te vinden want die zijn erg prijzig. Maar ik vind een wii echt een aanrader.