Haha idd! En laten wij nou volgende week vakantie hebben! Oh wat ga ik poetsennnnnnnnnnnnn Houd er dus wel ff rekening mee dat ze dus steeds platter worden! Ik heb met 1 spons 4 grote eetkamerstoelen gedaan en toen was ie toch al wel een eind op.
Whahaha, die dingen heb ik hier in de kast liggen! Nog nooit gebruikt. Moet ik toch maar eens gaan doen als ik jullie zo hoor.
heb ik wel gedaan omdat het best nat blijft daarna. MAar ik had geen gebruiksaanwijzing dus heb maar gedaan zoals ik het dacht; Eerst spons nat maken en dan bv de stoel afnemen. En daarna met een doek droog maken.
Ik gebruik die dingen al jaren, ideaal. Wij hebben een witte keuken met een soort hele fijne bobbeltjes. Als je een keer iets te lang laat staan en je krijgt een randje van koffie of wijn nou dat kreeg ik er niet uit. Met een wondersponsje dus wel! Ik heb die van de Action, die grijze maar die witte vind ik beter. Die grijze brokkelen weleens stukjes vanaf
Ik koop ze per 2 bij de kruidvat. Je kan ze ook gewoon in de meeste super kopen (tenminste dat kon sinds n tijdje...maar die zijn me te duur dus of het nu nog kan weet ik eigenlijk niet meer) Ik zweer bij die dingen als ik weer eens een vlekkie heb die niet mee wil werken op wat dan ook. Maar pas er wel mee op wat het schuurt heh! Ik zou die lere stoel bekleding iig nadat het schoon is behandelen met ledervet. En blijf er mee weg bij geschildert hout etc.
Ik heb ook grijze van de Action (populaire winkel toch, ben er vandaag nog geweest ), maar die vind ik niet zo goed, de witte schijnen idd beter te zijn!
Ik word altijd hebberig van de Action. Maar inderdaad, die witte die steeds platter worden zijn de fijnste vind ik
Anders ik wel! Je denkt 'effe naar de Action, lekker goedkoop!', en dan sta je ineens buiten met tassen vol en een rekening van 50 in je handen.
Wordt nu wel nieuwsgierig... ben over het algemeen niet echt een poetser, maar met zo'n sponsje ga ik het bijna leuk vinden! Maar ff bij de Action aan..
Ik heb dr vandaag een paar gekocht bij de kruidvat en meteen bij thuiskomst er eentje uit de verpakking ´gerukt´ om te proberen haha. Had in de buurt van de frituurpan wat opgedroogde vetdruppeltjes op de muurtegeltjes zitten en die gingen er supermakkelijk af met de wonderspons! Normaal loop ik altijd te schuren en te spuiten met van alles, maar yoehoe! ging helemaal fijn zo! Nu op jacht door de rest van het huis
Hahahaha sinds ik die sponzen van de action heb zoek ik gewoon naar vlekken! Gewoon om te kijken hoe goed ze zijn haha...
Dat heb ik dus ook elke keer, je gaat erheen voor een aantal dingen en je komt terug met tassen vol...hihi