je had die balbo powerpads ofzoiets en bij de blokker heb je ze ook maar dan merkloos, liggen bij de schoonmaakartikelen. zijn geweldige dingen
Ja ze gaan wel korrelen altijd. Maar je kunt ze wel gebruiken voor de meest bijzondere dingen.... Zo heb ik een keer een fles rode wijn uit mijn handen laten vallen kapot en tegen mijn witte behang aangespat...... Dat soort dingen is hij geweldig voor. Maar je moet het niet gebruiken voor het normale schoonmaaksponsjes werk vind ik zelf. Het is echt voor gekke vlekken enzo. Ook op tapijt..( die korreltjes zuig je weg)
helpen ze ook tegen kalkaanslag in de douch en op de douchdeuren? en dan bij de gootsteen om de kraan? want daar poets ik me altijd me handen op stuk, ook het kunstofbad is een werk dus kan het meiden???
Gister geprobeerd en jaaaaaaa hoooooooor! Het werkt gewoon echt! Ik heb het gasstel er mee gedaan en het ging gewoon echt zoals in het filmpje. Bizar! En ja, dat ze korrelen...het zijn ook wegwerpdingen he..
Ik heb ze ook gehaald bij de kruidvat en vind ze helemaal super! Ik heb geen last van korrelen, af en toe valt er een stukje af, maar that's it. Onze keukenkastdeurtjes kregen we nooit helemaal goed schoon, zelfs niet met een schuursponsje en geloof me, we hebben wat afgeboend . Nu met die wondersponsjes hoef ik er maar zachtjes overheen te gaan en ze zijn als nieuw sommige stukjes moest ik iets harder boenen, maar echt niet zoals voorheen. Ben er dus superblij mee
ander merkje... dezelfde werking... bij dirk van den broek/bas van der heijden enzo heb je ze ook... 2 sponsen voor ongeveer 1 euro... werkt inderdaad erg goed! ook voor vieze groefjes en zelfs voor de afzuigkap!!
dat korrelen is vooral wanneer je hem gebruikt op een niet-vlak oppervlak, en daar is ie ook niet voor bedoeld.
Waar gebruiken jullie hem allemaal voor? Heb nu de deurklinken, deuren zelf, lichtknopjes, keukenkastjes, tegeltjes, buitenkant waterkoker, theepot gehad..
idd ik heb er laatst vogelpoep mee verwijderd van de muur die gestuct is en dan blijft er niet veel van over! Maar de poep is wel weg en dat ging niet met iets anders want de muur is wit en als ik bv een gewoon schuursponsje gebruikte dan kreeg de muur de kleur van de spons!
Toevallig net de placemat van Jelina ermee schoongemaakt, dat werkt dus niet! ik vegen, gewoon rustig, wordt hij helemaal wit. haha terwijl hij groen moet zijn. Daarna met een gewoon schuursponsje echt met veel kracht, en dan gebeurt er niks. Vaag sponsje hoor.
hmmm.... zou je er ook mee op rvs kunnen boenen? Ik heb van die vervelende vieze randen op mijn fornuis en krijg het er niet vanaf...
ik heb het spotje gezien, wauw ik ga ze morgen meteen uitproberen heb ze dus ook al een paar jaar liggen en nooit gebruikt goeie tip!
ik heb ze net gekocht zou mij benieuwen wat ze gaan doen met me bad ( badolieaanslag) douchdeurramen ( kalkaanslag) probeer eerst maar in een hoekje denk ik