Wie meldt zich aan! Een club voor meiden die fantasyliefhebber zijn en/of geinteresseerd zijn in het spirituele! Ik ben er zo een. Ik lees graag fantasyboeken (Zoals LotR, Harry Potter, Twilight, Wetten van de magier,etc) en ben altijd geinteresseerd in spirituele dingen! Wie ook? Groetjes, Lil
Ik! Ik lees alles wat ik in mijn handen krijgen van Fantasy boeken (alhoewel dat een stuk minder is sinds ik mijn dochtertje heb ). En ik ben ook gek op draken, ik heb er zelfs 1 op mijn been getatoeerd staan En spiritueel, jazeker! HSP
Ja ik geloof het ook Nou ja, ook gezellig, toch? Als je HSP bent: heb er nog een boek over liggen. Lenen?
hee meiden, hier nog een heel groot fantasy liefhebber!! (kan je wel zien aan mijn "naam") Ik lees alles wat los en vast zit, zoals Harry Potter, Robin Hobb, Twilight serie, Tolkien, enzovoort!. Maar een goeie film sla ik ook niet af! Ik heb (nog) geen kinderen, maar er wordt wel geklust in de hoop op ons eigen elfje . groeten, Elfje1974
Hier ook een fantasy liefhebster. Mijn favoriete schrijvers/schrijfsters zijn Robin Hobb, Robert Jordan (r.i.p) en Raymond Feist. Mijn schoonmoeder deelt mijn passie en als je onze boekenkasten bij elkaar optelt is het aantal fantasy boeken niet verkeerd. Helaas is het wel zo dat ik daarom meestal geen Engelstalige boeken koop omdat ik ze graag aan haar uit wil lenen. Manlief is meer een sc-fi liefhebber dus ontbreekt Dune en bijvoorbeeld The Saga of the Seven Suns ook niet in onze kast, samen met wat spul over Warhammer 40k.
Ik vind harrie potter,lord of the ring en twilight erg leuk! En er is ook al een club voor spirituele (en/of paranormale ) mensen http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/198754-vage-mamas-paranormaal-spiritueel.html
Nee hoor! Ik sluit me ook aan. Ik heb alleen sinds Ilana niet zoveel tijd meer om te lezen. Ik kijk graag fantasy films; LOTR (heb toch eerst het boek gelezen), Labyrinth, Never Ending Story, the Dark Crystal. Ik heb ook veel interesse in het spirituele (en buitenaardse, maar dat is meer SF). Ik hang ook vaak met mijn neus op www.niburu.nl
Hier ook een fantasy liefhebber, kijk maar naar mijn naam! Ik las als kind al graag fantasy boeken en strips en dat doe ik nog steeds. Ook maak ik van kind af aan zelf fantasy werelden. Ik vind het heerlijk om fantasywerelden te bedenken en dan van alles uit te denken in de vorm van verhalen, stripverhalen en tekeningen. Nog iemand hier die dat leuk vindt? Mijn favoriete schrijvers zijn overigens Weiss & Hickman, Terry Goodkind, James Clemens.