Dank jullie wel! Jij ook gefeliciteerd Selena!! Als je je bericht typt met meer opties, krijg je boven het invoerveld ook een paperclipje, dan moet je de foto uploaden en kan je hem gebruiken in je bericht!
Zit toch ook te wachten op NOD, Selena! Voel me wel anders, maar toch echt fijn als je het bewijs hebt dat je niet ongi wordt haha... Wanneer ben jij uitgerekend Selena? Thanks TempusFugit!
nou indd haha we gaan het hopen ik ben dan waarschijnlijk 1juni uitgerekend jij? spannend eigenlijk gek ke zit te wachten op die positieve test maar als die er is durf je bijna niet te geloven haha..mssn ook omdat het eerder is dan me nod jij manlief al verteld?
Hey Kiwi , wat spannend!! duimen maar dus... ikzelf ben sinds een paar dagen onwijs misselijk in de ochtend en avond en bij het drinken van koffie ga ik over mn nek.. het vreemde is dat ik nog ruim een week heb voordat ik ongesteld zou moeten worden dus wss zie ik 'spoken"...
@ Selena, ja heb alle drie de testen met ochtendurine gedaan (had hoop geplast hahaha) Mijn uitgerekende datum staat op 30 mei 2013, maar we zullen zien. Ik weet het niet zo goed. Heb de eerste dag van mn laatste ongi aangehouden, maar had mn eisprong veel later!
oke ja ik gaat er morgen voor de zekerheid nog 1 met ochtendurine doen! en ik heb indd ook de eerste dag van mijn laatste mentruatie gedaan.. maar we zullen zien of het klopt dan gaan we aardig gelijk op leuk
Gefeliciteerd Dames!!! Ik lees gezellig mee met jullie berichten . De 29e is mijn NOD nog een paar dagen wachten....
Gefeliciteerd dames! Gek gevoel heh? Is het voor jullie ook de 1e? Ik ben (als het goed is) de 31e van mei uitgerekend! Hopelijk gaat alles goed
ja vind nog steeds vreemd heb steeds het idee hrt zsl toch geen vals positief zijn hihi daarom morgen ochtend nog een testje doen!.. voor de zekerheid haha... dan zijn we allemaal beetje rond dezelfde tijd uitgerekend leukkk! dit is indd ook ons eerste wondertje hoop zo dat de test vanochtend goed was..