Heb net nog een digitale gedaan, Selena. Daar kwam dit uit... View attachment 274965 Wel een mooi woordje "ZWANGER". Die van mij gaf al aan 2-3 weken, terwijl ik volgens mij nog niet bij mijn NOD ben. Zou de bevruchting dan al eerder zijn geweest?
das indd weer een mooie test ik had ook de digi maar dan alleen met zwanger/niet zwanger! morgen nog een x doen wanneer is je nod weet je dat? want dan kan mssn de bevruchting al eerder geweest zijn?!!
@t kiwi ik heb er net ook nog 1 gedaan voor de zekerheid maar zijn toch echt zwanger haha nu zaterdag nog even afwachten ben helemaal blij want met 1 test geloofde ik het toch niet helemaal! maar als ik het goed gelezen heb krijg je de eerste 2 weken kado weet niet of dat ding dat ook aan geeft geen idee! geen last van andere kwaaltjes?
Fijn he die bevestiging, Selena? Die met de indicator gaf bij mij gister 2-3 weken, dus dat is als ik het goed heb, 4-5 weken. had ik niet echt verwacht, maar helemaal niet erg! Je krijgt dus idd 2 weken cadeau! Zo'n test met het woordje "ZWANGER" is wel heel bijzonder! We hebben het onze ouders gisteren al verteld! Die zijn ook helemaal in de wolken haha.. Vanmorgen werd ik ook apart wakker, wel geslapen als een roosje trouwens! Ja begin misselijk te worden. Gisteren had ik echt soort van ongikrampen, nu niets eigenlijk, ik voel dat er wat gaande is, verder niet. Heb het wel warm, mn temp is ook lekker hoor, dus lekker kacheltje binnen in. Bij jou dan??
ja zeker eerst nog even genieten voordat je bepaalde dingen weer moet regelen en uitzoeken .. wij hebben het nog niet verteld wil het wel graag maar me vriend wil graag de drie maanden af wachten. en af en toe wat steekjes in me buik, beetje misselijk en last van mijn onderrug! warm heb ik het niet echt maar ben zelf ook een enorme kou kleun voor de rest is het afwachten hoop dat de ochtend misselijkheid met spugen nog even weg blijft haha..leuk om zo met je in contact te blijven.
Ik zag dat je ook vriendschap verzoek had gestuurd Ja inderdaad nog even genieten. Heb de huisarts al wel op de hoogte gesteld, mocht er iets gebeuren. Dat vonden ze erg fijn! Straks maar de VK bellen en wil me graag aanmelden bij MvM. Iedereen mag dat lekker zelf weten, wanneer ze het vertellen. Ik kan het niet zo goed geheim houden! Bij ons was de achterliggende reden is dat of het nou helemaal goed gaat of niet, dat iedereen met ons mee kan genieten of er voor ons kan zijn! We gaan dr natuurlijk vanuit dat het helemaal goed gaat!
Mijn "waslijst" aan symptonen die ik had / heb; - zeurderig gevoel in onderbuik (bandenpijn) - moe moe moe moe moe - zijkant van mijn borsten gevoelig alsof er een blauwe plek zit - puistjes (worden nu gelukkig minder) - sinds dinsdag ontzettend misselijk - steeds vaker plassen Ik mocht zondag testen maar heb dinsdag getest en was positief! Hopelijk mag je straks een vreugdedansje doen, ik duim voor je
OEPS!!!! hahahaha GEFELICITEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!! & dankjewel!!! Vlieg op het moment een beetje rond
Dank je wel Achterhoekse! hihi.. Ik heb bijna alle symptomen die jij ook hebt! Puistjes worden nu wel minder gelukkig. En plassen nog niet zoveel. Heb me net wel aangemeld voor MvM, dus ik hoop dat ik dan wat meer moet haha..
Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd. Ik zit nu op 8 dpo. Heb afgelopen dagen constant krampjes wat uitstraalt naar mijn billen, heel vreemd. En pijntjes achter schaambot. Hopelijk is dat ook wat.
ja natuurlijk we gaan van het goede uit! @t achterhoekse ook gefeliciteerd.. en ik wil ook graag meedoen met mvm lijkt me een mooie gedachte. En ik wacht nog heel even met vk bellen even uitzoeken en de verschillende in de buurt een beetje vergelijken x
gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wat fijn dat jullie mee willen doen met MvM. Is voor een goed doel. Heb zelf de pregnylspuiten gehad en begreep dat er erg veel urine van zwanger vrouwen voor nodig is om die spuiten te kunnen maken. Bij mijn eerste zwangerschap dan ook mee gedaan met MvM vanaf de 6e tot geloof de 16e week. Hopelijk kan ik nog eens mee doen met MvM