De zenuwen waren mij de baas...

Discussie in 'De lounge' gestart door Karagoz, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16

Ja, vind ik ook! En de lessen gaan goed, maarja...dat praktijkexamen...Als ik ergens voor kan leren (theorie) is er geen enkel probleem en nauwelijks zenuwen, maar zo'n praktijkgebeuren...Tja.

Weet je; we gaan het gewoon ooit halen!! Dat moet gewoon! We zijn toch stoere vrouwen, of niet!! :D;)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het in halen was denk ik wel snel want meneer zelf reed nog geen 50 op de snel weg en het waren maar 2 banen...

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    stoere vrouwen zeker... heb mijn theorie de 3e keer gehaald deze keer, 9 jaar geleden in 1 keer maar toen was het ook een stuk makkelijker.. de theorie van nu is een stuk moeilijker...

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Maar je zegt in je begin post:
    Ik vind dat echt meer dan genoeg redenen om inderdaad iemand te laten zakken, zelfs al voldeed je maar aan 1 ding dan is dat al voldoende om te zakken. Laat staan als je dit inderdaad allemaal niet goed doet.
    Jij weet niet of je snelheid goed was tijdens het inhalen, dat hoor je wel te weten want je hoort te weten hoe hard je ergens rijdt.

Vind het echt jammer voor je hoor, maar ik vind het wel goed dat je niet slaagt als je aan dit soort dingen niet voldoet. Dat is namelijk gewoon echt heel gevaarlijk.
    Hopelijk gaat je volgende examen beter en zonder al die zenuwen! Lijkt me echt enorm frustrerend als je steeds zo zenuwachtig bent. Succes!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he balen karagoz dat het niet gelukt is. ik hoop heel erg voor je dat je volgende maand alsnog slaagt

6. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kan ik het dus alleen maar mee eens zijn!!
    Nogmaals het is zo natuurlijk moeilijk om jou situatie te kennen. Maar als ik je post zo lees dan vind ik het niet meer dan normaal dat je gezakt bent....
    Hoe vervelend het ook is voor je natuurlijk! En dat je baalt is logisch!!

Deel Deze Pagina