Vloeien jullie veel? Woensdag na de operatie best wel maar dat werd in de loop van de dag al minder. Gisteren helemaal niet en nu best veel. Ik maak me er gelijk wel wat zorgen over. Maar is normaal toch?
Dank voor jullie meeleven meiden Toen ik gisteren uit het ziekenhuis ontslagen werd, mocht ik me eerst nog even wassen, *daar*. Nou: jakkes. Helder en vrij dik bloed weggepoetst. Ik kreeg een stapel van die dikke maandverbanden mee, dus ik bereidde me maar ergens op voor. Meteen thuis voor het eerst geplast en weer veel weggepoetst. Daarna stelde het eigenlijk niet zoveel meer voor... Heb nu een inlegkruisje. Misschien wordt het erger als je veel beweegt? Het zal hier en daar van binnen wel wat beschadigd zijn, stel ik me zo voor. Nog een reden om me rustig te houden. Voelde begin van de middag een paar flinke pijnscheuten zonder dat ik me bewoog, dus ik blijf echt nog kalm aan doen vandaag. Ben nu wel beneden op de bank in huispak en met deken, maar ben nog best moe dus weet niet hoelang ik het vol ga houden. Misschien zo toch weer even liggen.
Hoe gaat t met de andere dames? Hier alweer zo goed als normaal, morgenmiddag maar eens n btj gaan carnavallen denk ik. Heb ook tot gisterenmorgen gevloeid maar ze hebben dan ook met n camera in je baarmoeder gezeten dus vond dat niet zo verrassend :-/ Gisteren ook positieve ovulatietesten dus hopelijk heeft het mijn cyclus niet verstoord. Wel een blauwe en gele buik en gevoelig als je er aan komt.
Hier gaat het prima, behalve nog een beetje slapjes voelen. Maar uiteindelijk is er bij mij ook niet zo veel gebeurd, behalve kijken in de baarmoeder. MLady, dat bloeden is volgens mij wel normaal. Heb ik ook wel eens eerder gehad. Als het bloeden maar steeds minder wordt, maar zo te lezen is dat wel het geval.
Met mij gaat het ook goed hoor. Ik kan weer zelf bed in en uit. Het is alleen nog erg gevoelig en trekkerig maar dat is logisch. Alleen een beetje jammer dat ik nog geen spijkerbroek aan kan. Ik loop nu hele dagen in een joggingbroek.
Ja ik ook! Moet even nog niet aan gewone broek denken zeg! Hebben jullie je pleisters al verwijderd? (hoeveel dagen na operatie?) De mijne mocht ik gisteravond onder de douche verwijderen, maar ik durf nog niet. Vooral die bij m'n navel ziet er nasty uit... Truus, jij had een positieve ovulatietest? Op welke cd zit je nu? Heb je wel zin gehad in vrijen dan?? Hoop dat je deze ronde goed kunt benutten!! (mooi na het vrijen op je linkerzij blijven liggen ) En carnaval aan het vieren? Ben je ook weer van je pijnstillers af, dan? Zelf zit ik nu op cd13. Ik hoop dat m'n positieve ovulatietest nog even uitblijft, want ik heb nog even geen zin in 'polonaise'! Misschien morgenavond op z'n vroegst... Meestal komt mijn eitje rond dag 17. Gisteren even in m'n vagina gevoeld (ik hou de stand van m'n baarmoedermond (bmm) ook bij als vruchtbaarheidsteken) en ik schrok me een hoedje! Normaal is alles daar lief, zacht, warm, zacht, knuffelig en dus vooral zacht, en voelt hoogstens mijn bmm wat hard (gesloten) aan. Maar nu voelde ik meerdere harde bulten onderweg naar mijn bmm, alsof er dingen vanuit mijn buikholte tegen mijn vaginawand aandrukten Straks weer even voelen, maar neem aan dat dat niks is om me zorgen over te maken. Zal er wel bij horen, m'n buik voelt sowieso nog wat hard aan. Hebben jullie bij jezelf gevoeld? Shally hoe gaat het met jouw vloeien? Op welke cyclusdag zitten jullie en wanneer verwachten jullie je eisprong ongeveer?
Hoi zit nu op dag 15. Denk niet dat deze ronde goed benut is 😂 maar ach... Heb dezelfde dag de wondjes schoon gemaakt met n wattenstaafje en nieuwe pleisters op gedaan die natte zooi na het douchen vind ik niks. Pijnstilling heb ik niet op alleen 1 PCM nog in het ziekenhuis voordat we naar de auto gingen. Spijkerbroeken vind ik ook niet fijn nu hoor maar lekker in mijn thermo legging met jurkje. Heb me de dagen hiervoor ook schuldig gemaakt aan de huispakkenrage :-/
O en dat "bevoelen" en onderzoeken daar ben ik niet zo van. T zal vast wel beurs zijn van binnen aangezien er ook 2 grote blauwe plekken op mijn buik zitten. En die polonaise kan ook heel veel manieren adde maor leut hebt zeggen ze hier en dat was het haha
Ik ben ook niet echt van het zelfonderzoek hoor, ik geloof het allemaal wel. Vandaag weer bijna niet gevloeid. Ik heb altijd wel een buikje van mezelf maar nu lijkt het wel alsof ik zwanger ben, zo opgezet is ie nog. Morgen ga ik naar de carnavalsoptocht kijken maar wel lekker in m'n makkelijke kloffie. Boeien hoor, als het maar lekker zit. Ik heb donderdag na het douchen voor het eerst m'n pleisters verwijderd. Maar heb er nog wel een pleister op hoor, vind ik een fijner gevoel. Truusje, waar ga je carnavallen? Doe je wel rustig aan?!
Gaan jullie alweer werken? Ik moet pas woensdag weer werken maar moet morgen doorgeven of dat lukt of niet. Zoals ik me nu voel zie ik het nog niet zitten op dan te werken (kinderopvang). Ik kan nog niet bukken, tillen mag nog niet en heb nog steeds last van mn buik. Het beurse gevoel rondom mn navel en eierstokken. En door een verkeerde houding ontzettende rugpijn. Ook sta ik woensdag alleen. Ik zou dan donderdag weer vrij zijn en vrijdag weer moeten werken. Mn vriend zei net al dat ik woensdag nog moet thuis blijven en dan vrijdag weer proberen. Dan zijn we toch weer een dikke week verder. Ik vind het zo lastig..ik voel me een aansteller als ik woensdag nog niet ga werken. Wat zouden jullie doen? Slapen jullie goed? Ik niet. Weet op en duur niet meer hoe ik liggen moet en ga dan maar uit bed. Het was eerst 2 uur, nacht erop 3 uur, vrijdag op zaterdag 6 -uut en nu ook weer.
Ik ben dus donderdag geopereed en heb de afgelopen 3 nachten niet goed, maar wel best aardig geslapen. Ik was telkens rond 4u wakker door last van mijn schouders. Even uit bed (plassen), even bewegen en dan sliep ik wel weer verder tot 8 of 9u. Dan was het weer tijd voor m'n naproxen-/paracetamolcocktail. Slik je nog pijnstillers Shally? Ik heb voor morgen nog naproxen, morgen ben ik ook nog vrij. Daarna zou ik het op alleen paracetamol moeten kunnen redden... En dan moet ik die dag (dinsdag) ook meteen alweer werken. Dat is dus na 5 nachten. Vanmiddag tot 3u op de bank gelegen, was erg moe. Toen toch me opgefrist, spijkerbroek aan (zonder riem), en met hubbie rustig een ommetje in het park gemaakt. Moest 2x op een bankje gaan zitten vanwege de pijn. In mijn buik, maar inderdaad ook in mijn onderrug! Morgen wil ik ook weer een stuk(je) lopen. Ik voel me een oud wijf en mijn buik heeft rond de wondjes alle kleuren van de regenboog.. Hoe is het met jouw buik, kun je alweer een gewone niet al te strakke broek aan? Shally als je de kans hebt, zou ik voor woensdag vrij nemen/ziek melden. Echt. Niets om je voor te schamen! Ik heb een tijdelijk contract met kans op verlenging, zolang ik maar niets over onze kinderwens laat doorschemeren. Durf mijn kansen niet te verspelen... Ik wil dus liever niets zeggen. Dus het wordt erg lastig, dinsdag. Liegen over griep ofzo is ook niet echt mijn ding. Ik zie er tegenop.
Ik slik af en toe nog paracetamol en dan meestal als ik naar bed ga. Verder gaat het goed zonder. Vandaag 20 minuten gelopen naar het centrum om naar de carnavals optocht te kijken en weer dat stuk terug. En dat was toch iets teveel van het goede. Verder mag ik echt niet klagen. Ik ben nogal van 'niet aanstellen gewoon doorgaan' maar denk dat wat werk betreft toch even een stap terug moet doen. Ik ga denk ik ook een keelontsteking krijgen, had al een zere keel toen ik geopereefd werd maar word met de dag erger. Owja en een broek kan ik echt nog niet aan, drukt teveel op mn buik. Ik hou ook niet van liegen maar als het niet anders kan mlady. Griep heerst wel. Wat heb je gezegd op je werk toen je geopereerd moest worden?
Ik heb gewoon 2 dagen vrij gevraagd. 1 collega die er half een opmerking over maakte/ iets over vroeg (weet niet meer precies) heb ik iets terug geantwoord over een lang valentijnsweekend. Ze vragen er nooit zo naar. Ik voel me vandaag een heel eind opgeknapt, net als jij gister Shally! Ben nog wel moe en slap, maar heb alleen vanmiddag 2 paracetamol op en na het douchen een losse spijker broek aangetrokken. Wel nog rustig aan doen misschien straks weer even een ommetje met hubbie. Hoe gaat het met jou vandaag? En heb je nog vrij gevraagd?
Ja gaat vandaag wel maar ben er nu grieperig bij Ik heb vanmorgen gebeld dat ik woensdag ook nog thuis blijf. Fijn dat het met jou ook beter gaat. Succes morgen met werken. Wat doe je voor werk? Ik ben met m'n vriend even om boodschappen geweest en voor het eerst een spijkerbroek aan gedaan. Snel weer uit gedaan toen ik thuis kwam.
Goed zo shally gewoon doen wat je aan kan! Wij zijn gisteren van 15:00 tot 01:00 op pad geweest😳 ik denk even de spanning eraf haha. Mijn buik doet gelukkig echt geen pijn meer Alleen als ik ergens tegen aan leun ofzo. Vandaag naar de optocht lekker ih zonnetje maar vandaag toch op tijd naar huis en nu wel erg moe en lui. Maar ach! Hopelijk iedereen snel weer top fit!!
Ik heb gisteren de hele dag gewerkt. Heb een kantoorbaan, dus ik dacht: met de broeksknoop los en paracetamol moet ik de dag wel doorkomen. Nou onderweg naar de kantine rond lunchtijd viel ik in de gang bijna flauw. Dat ging echt net goed. Toevallig en gelukkig was de enige collega bij me die van de ingreep afweet, zij hield me toen vast (en daarna haar mond ). Eind van de middag ging ik bijna weer om, maar toen zat ik dus was het minder eng. Echt bizar, want ik voelde amper pijn. Wel in de loop van de middag steeds meer een wat weeïge flauwe waas van een pijn, de hele tijd. En een pijnscheut als ik opstond. Als ik eenmaal stond, dan ging het wel. Heb eind van de dag tegen m'n manager iets gezegd over dat ik me de hele middag al niet zo goed voelde en dat ik hoopte dat ik er morgen weer zou zijn. Het is echt griepestafette bij ons, dus zonder het beestje bij de naam te noemen nam ze ws. aan dat dat het bij mij ook was. Gisteravond geappt met haar dat ik me afmeldde voor vandaag en die dag graag binnenkort inhaal op m'n vrije dag (ik werk normaal 32u). Vond ze geen punt, gelukkig gaat dat makkelijk. Gisteravond ook de hele avond nog pijn, dwars door de 2 paracetamol heen. Ben toch weer met naproxen gaan slapen. Die had ik gisteren de hele dag niet nodig. Balen. Straks even met de ha bellen of het normaal is wat ik voel en of het erg is dat ik een gat van 24u heb laten vallen in de naproxeninname. Ik heb daar nu nog 3 pillen van over. Hoe gaat het met jullie? Slikken jullie nog pijnstillers? Hebben jullie ook naoroxen gekregen eigenlijk? Truus wanneer moet jij weer werken? Shally hopelijk ben je er niet ook nog ziek bij geworden, waar je bang voor was! Wanneer moet jij weer werken? En... Hebben jullie alweer gevreeën? Wij nog niet, maar ei is gelukkig nog niet geweest Eergisteren wilde hij me liever nog een dagje rust geven en gisteren leek het ons beide niet zo'n goed plan...
He mlady balen dat je dag zo verlopen is. Viel toch tegen dus. Ik ga morgen weer werken maar bij weet gewoon iedereen het. Ik werk in de gezondheidszorg en zie iedere zoveel minuten een patiënt dus wanneer ik me niet goed voel dan kan ik geen kant op zeg maar.... All eyes on me. Dus vorig jaar in afwachting van mijn miskraam kreeg ik een pijnaanval (bleek later dus bbz te zijn) waarbij ik bijna kruipend naar de wc moest door de wachtkamer😳 Daarna moest natuurlijk na de operatie alles en iedereen verzet worden, alle afspraken. En ik was te lang afwezig om dat nog op een griepje te gooien. Hierdoor is er wel meer begrip binnen het team voor mijn situatie en was er ook nu maar besloten dat ik gewoon eens 9 dgn thuis zou blijven na de operatie. Ik heb wel wisselend nog n btj n zwaar gevoel in mijn onderbuik maar geen pijn dus ook geen pijnstilling. Wel sneller moe! Dat valt me wel tegen nog eigenlijk
Lady, wat vervelend dat je zo naar werd op je werk. Misschien toch te snel weer asn het werk gegaan. Gelukkig was het geen probleem om vandaag thuis te blijven. Heb je vandaag nog veel pijn gehad? Met mij gaat het goed hoor, ben niet echt ziek geworden maar toch ook niet helemaal lekker. Vrijdag ga ik weer aan het werk. Ik heb net als truusje,ook nog een zwaar gevoel in m'n onderbuik en regelmatig steken bij m'n linker eierstok. Verder gast het bukken nog niet en tillen durf ik nog niet eens dus dat ga ik vrijdag ook echt niet doen op het werk. Het is vandaag alweer een week geleden dat ik ben geopereerd. Het heeft toch wel veel indruk op me gemaakt. De eerste dagen had ik het er constant over en nu denk ik er ook nog regelmatig aan. Volgende week een afspraak bij de arts dus hopelijk kunnen we dan weer beginnen met hormonen spuiten. En morgen laat ik de hechtingen eruit halen bij de huisarts. Dat zal ook wel lekker zijn denk ik.
Hoi shally komt nog een spannende tijd aan voor jullie. Hier voelt t soms gek. Alle spanning, van de eerste negatieve bloeduitslagen tot deze geruststellende uitslag (li eileider werkt nog) komt er een beetje uit. Ook een gek idee dat we nu "klaar" zijn. Gewoon weer zelf proberen. Ben daar erg dankbaar voor. Maar het wordt weer opnieuw spannend. Hopelijk nu over een maand of 6 zwanger. Maar ja dat hopen we allemaal :-/ Laat je ons weten hoe het gesprek gegaan is!?
Hoi meiden. Ik moet binnenkort ook voor een laparoscopie. Ik heb al jaren pijnklachten die steeds erger worden. We hebben sinds januari 2012 een kinderwens. Ik heb vorige week maar weer eens een echo gehad en daarop was iets te zien wat endometriose kan zijn. Nu zie ik onwijs op tegen deze operatie. We hebben een pleegdochter en ik ben thuis bij haar. Ik vraag me echt af hoe ik dat moet doen. Mijn moeder kan wel wat bijspringen, maar 6 weken niet tillen met een baby gaat natuurlijk niet.