hardenberg of almelo

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by pat, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hallo,
    Wij gaan waarschijnlijk voor iui..(horen het eind deze maand definitief)
    Nu moeten we kiezen uit de fertiliteitsafdeling van hardenberg of almelo...iemand ervaring mee of suggesties :(: :(:

liefs pat

2. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Geen ervaring, meid, maar misschien is het een ideetje om even stiekem door de gangen te lopen in beide ziekenhuizen om zo de sfeer te bepalen?

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik zou bij beide ziekenhuizen vragen of ze de iui ook in het weekend plaats laten vinden. Dat zou ik het belangrijkste vinden, anders moet je je daar ook nog druk over maken. Als je het hebt uitgezocht, laat je het dan even weten! ;)

4. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    goede adviezen dames..erg bedankt :D
    heb het er ook even met mijn man over gehad en hij vond het een goed idee om eens even beide zekenhuizen te bekijken en te vragen of het in het weekend evt. ook mogelijk is.
    Ik laat jullie nog weten hoe het gegaan is....

liefs pat

5. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Is er verder niemand hier met ervaring in hardenberg of almelo? [-o<

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey,

Wij zijn bij de fertiliteitspoli van Almelo geweest, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze echt top vind! Wij hebben er hele goede ervaringen mee. Uiteindelijk hebben wij geen behandeling nodig gehad, omdat we vlak voor de behandeling alsnog spontaan zwanger zijn geraakt. Maar we hebben natuurlijk wel het hele voortraject en de onderzoeken gehad. We komen nu nog steeds daar, omdat ze de nazorg heel belangrijk vinden. Als er wat is kan je ze altijd bellen, en ze zijn erg vriendelijk.

Natuurlijk weet ik niet hoe het in Hardenberg is....misschien iemand hier op het forum?

In iedergeval veel suc6 met je keuze!

Liefs,
    Natasja

7. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Gisteren even in het ziekenhuis van almelo geweest en even de fertiliteitspoli opgezocht.
    Wat info aan de balie gevraagd en ze waren er erg vriendelijk.
    Hebben ook gelijk een afspraak gemaakt voor een intake op 22 mei, dus ben benieuwd....

bedankt voor de reacties, groetjes pat

Share This Page