Zo wat is dat hard gegaan zeg. 1 jaar alweer voorbij. We zaten vanmorgen in de auto en zeg tegen mijn vriend, vorig jaar reden we nu naar het ziekenhuis. Echt vreemd haha Vandaag lekker genieten van ons ventje en morgen groot feest
Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Jayden!! Een bijzonder moment waarmee de babyfase afgesloten wordt. Jasmine wordt op 2 juni 1 jaar oud en ik merk dat ik de laatste dagen veel terug denk aan haar geboorte en het afgelopen jaar. Wanneer ik dan ook alle foto's nog eens terug kijk, voel ik me vaak zeer ontroerd. Het afgelopen jaar is zo snel voorbij gegaan en mijn meisje heeft al zoveel geleerd.
Gefeliciteerd! het is een clice maar echt waar het gaat zo snel. Emma word 25 juni alweer 1 en ik moet zeggen de maanden zijn voorbij gevlogen. Heel veel plezier morgen!
Van harte gefeliciteerd!! Ook ikvind het super snel gaan.. Mijn zoontje is bijna 1 jaar en dan geen baby meer
Gefeliciteerd met Jayden! Hopelijk heb je een hele leuke dag met hem, en morgen een gezellig feest!!! Herkenbaar hoor, dat terugdenken... Julie wordt over 2 maanden pas 1 jaar, en ik ben er nu al emo onder !
Gefeliciteerd! Ik heb de eerste verjaardag van mijn zoon heel anders ervaren dan de 2e verjaardag die er aan zit te komen. Ik moest op de 1e verjaardag steeds terug denken aan een jaar geleden. En nu heb ik dit helemaal niet meer, ik zie er zelfs naar uit nu en ben al druk bezig met de voorbereidingen. Maar de tijd vliegt om! ook het 2e jaar waarin ook nog heel veel gaat gebeuren met de ontwikkeling. Ik ben benieuwd wat het 3e jaar gaat brengen... De peuterpuberteit is al in volle gang hier en denk af en toe al "erger dan dit kan echt niet!" haha.
Bedankt voor de felicitatie's dames. Ja ik denk nu ook heel de tijd terug aan wat ik rond welke tijd deed zeg maar.(de bevalling) Bijvoorbeeld rond deze tijd kwam ik net uit de ok(had subtotaal ruptuur). Terug op zaal en daar lag een heel klein babymensje op mij te wachten. Het baby is eraf maar het word ook steeds leuker ervaar ik.
Gefeliciteerd!! Wij mochten gister Ambers eerste verjaardag vieren! Ze heeft genoten! Ik heb dat jouw kereltje ook zo heeft genoten!