Me ventje is 1 jaar!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sharmila, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Zo wat is dat hard gegaan zeg. 1 jaar alweer voorbij. We zaten vanmorgen in de auto en zeg tegen mijn vriend, vorig jaar reden we nu naar het ziekenhuis. Echt vreemd haha
    Vandaag lekker genieten van ons ventje en morgen groot feest:)

2. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Jayden!! Een bijzonder moment waarmee de babyfase afgesloten wordt.

Jasmine wordt op 2 juni 1 jaar oud en ik merk dat ik de laatste dagen veel terug denk aan haar geboorte en het afgelopen jaar. Wanneer ik dan ook alle foto's nog eens terug kijk, voel ik me vaak zeer ontroerd. Het afgelopen jaar is zo snel voorbij gegaan en mijn meisje heeft al zoveel geleerd.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! het is een clice maar echt waar het gaat zo snel. Emma word 25 juni alweer 1 en ik moet zeggen de maanden zijn voorbij gevlogen.

Heel veel plezier morgen!

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Van harte gefeliciteerd!! Ook ikvind het super snel gaan..
    Mijn zoontje is bijna 1 jaar en dan geen baby meer :(

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Gefeliciteerd met Jayden! Hopelijk heb je een hele leuke dag met hem, en morgen een gezellig feest!!!

Herkenbaar hoor, dat terugdenken... Julie wordt over 2 maanden pas 1 jaar, en ik ben er nu al emo onder :)!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! Ik heb de eerste verjaardag van mijn zoon heel anders ervaren dan de 2e verjaardag die er aan zit te komen. Ik moest op de 1e verjaardag steeds terug denken aan een jaar geleden. En nu heb ik dit helemaal niet meer, ik zie er zelfs naar uit nu en ben al druk bezig met de voorbereidingen. Maar de tijd vliegt om! ook het 2e jaar waarin ook nog heel veel gaat gebeuren met de ontwikkeling. Ik ben benieuwd wat het 3e jaar gaat brengen... De peuterpuberteit is al in volle gang hier en denk af en toe al "erger dan dit kan echt niet!" haha.

7. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Bedankt voor de felicitatie's dames. Ja ik denk nu ook heel de tijd terug aan wat ik rond welke tijd deed zeg maar.(de bevalling) Bijvoorbeeld rond deze tijd kwam ik net uit de ok(had subtotaal ruptuur). Terug op zaal en daar lag een heel klein babymensje op mij te wachten.
    Het baby is eraf maar het word ook steeds leuker ervaar ik.:)

8. tulip

tulip Niet meer actief

gefeliciteerd met je ventje en dat jullie zo nog vele jaartjes met elkaar mogen vieren:D

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Van harte!
    wat gaat zo'n jaar snel voorbij he!

miek

10. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Wij mochten gister Ambers eerste verjaardag vieren! Ze heeft genoten! Ik heb dat jouw kereltje ook zo heeft genoten!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

En hoe was de verjaardag?

@malka jij ook gefeliciteerd met je dochter.

Deel Deze Pagina