Ik zou alleen willen dat het schoonheidsideaal wat bijgeschaafd wordt.. Geen graatmagere meisjes en dames meer.. Zelf heb ik lange wimper, amandelvormige ogen en de kuiltjes, ik hoorde iemand zeggen dat dat leuk is, nou je mag ze hebben vind het maar niks;p
Ik heb 2, 4, 7. Bleke huid, gekrulde wimpers heb ik. Kuiltjes in de wang heb ik alleen als ik lach. Ik zou graag lichtere ogen willen, ik heb zelf donker haar
ik heb amandel ogen,sproeten,lange wimpers en sproetje mn ogen valt vaak niet op omdat ik ze altijd heel anders opmaak maar zonder make up zie je het heel goed
1. Donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen. 2. Bleke huid. Check, maar dat vind ik geen schoonheid, Ik lijk soms wel ziek ofzo? 3. Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek. 4. Lange gekrulde wimpers Check 5. Amandelvormige ogen 6. Sproeten Check, alleen in de zomer. 7. Kuiltjes in de wangen. Check alleen in een wang
Hihi @Sommigen, ik bedoelde eigenlijk meer dat je zelf een lijstje maakt van wat jij vindt dat de zeven schoonheden zouden moeten zijn.. Zoals Wasmachine bijv. gedaan heeft: 1. Lang donker haar, getinte huid en helder blauwe ogen 2. Kleine rechte neus, eerder een stompe punt 3. Rond gezicht met hoge jukbeenderen maar ook een redelijk stevige kaaklijn 4. Slank met duidelijk peerfiguurtje, mooi gewelfd 5. Kleine, strakke, nog rechtop staande borsten met kleine tepels 6. Lange, stevige benen 7. Kleine kenmerkende asymmetrie zoals niet helemaal rechte tanden of een beetje loenzen Ben benieuwd!
Blond lang krullend haar, D cup, maat 40/42 vindt vollere vrouwen veel mooier! Sproeten , blauwe ogen lange benen, mooie slanke vingers en mooie wipneusje