Wij gaan deze zomer trouwen en ik kom er maar niet aan uit wat ik aan zou willen. Het zal een kleine bruiloft worden en ik wil geen echte dure trouwjurk. Maar ja wat dan?? Wie is er ook getrouwd zonder trouwjurk en wat droeg jij? Andere tips zijn ook welkom.
Ik ben wel in een trouwjurk getrouwd maar ik heb een gekocht uit een collectie van een paar seizoenen geleden. Ik had niet eens een budget ... Maar dat was toevallig mijn droomjurk voor 250 euro (oorspronkelijk 1250).
misschien een leuk wit zomerjurkje of een witte gala jurk? lijkt mij (persoonlijk) wel leuk om alsnog in het wit te trouwen!
Hier wel een trouwjurk en niet te duur, wat vind jij een redelijke prijs? Er zijn namelijk echt wel jurken niet duurder dan 250 te vinden..!! Mijn schoonmoeder had destijds een mantel pakje aan, of een broekpak kan natuurlijk ook
Ik zou een mooie cocktailjurk aanschaffen. die heb je echt al vanaf een euro of 50 en heel leuk!. V en D heeft er altijd veel in het eindexamenseizoen (vanwege de gala's). en ook bij peek en Cloppenburg en C en A hebben ze er best veel. P en C heeft trouwens ook hele mooie lange jurken,
In Arnhem zit een trouwjurken en galajurken winkel. Niet Assepoester maar die ander, dreamdresses volgens mij. Ik was voor 120 eu klaar.
Trouwjurken en Avondjurken - Leuke kleding enzo Hier had ik mijn trouwjurk vandaan. We zijn getrouwd in 2012. Had ik toch een leuke jurk voor niet al te veel euro
Wij zijn ook getrouwd, snel en klein. Tussen het telefoontje met het gemeentehuis en het trouwen zaten 3 weken. Een dag na het telefoontje een jurk gekocht. Ik was voor 300 euro klaar. Wou me voor 1x bijzonder voelen in zo'n jurk! Het was bij ons maar een klein feestje, getrouwd om 09:00 we hadden een zaaltje gehuurd, zelf eten drinken maken /klaar zetten, waren om 15:00 weer thuis
Bedankt alvast voor alle tips. Wij trouwen klein en hebben geen avondfeest vandaar ook liever geen "echte" trouwjurk Een korter jurkje of cocktailjurk lijkt me ook leuk inderdaad. Ik heb helaas tussen alle ziekenhuis bezoeken van onze jongste mezelf nog geen tijd gegund om echt op pad te gaan. Ik zou er wel graag feestelijk uit willen zien inderdaad en mijn vriend en de kids ook natuurlijk
In een "buitenlands" winkeltje in Nijmegen. Weet even niet hoe ik het moet noemen, haha. Maar vaak kun je dit soort jurken wel in van die kleine winkeltjes vinden. Ze hebben hem ook helemaal voor me vermaakt aangezien ik tussen het kopen van de jurk en het trouwen zwanger was geworden