De griepspuit werkt pas ongeveer 2 weken nadat je hem gekregen hebt. Je kan kort erna dus gewoon ziek worden, aar volgens mij heeft dat niets met de griepspuit te maken...
mijn vader heeft een schildklier die niet meer werkt en de ziekte van reynaud in een ver gevorderd stadium ,, bij hem heeft het zeker zin, hij zou aan een flinke griep dood kunnen gaan.. het heeft geen zin als je gewoon gezond bent , is meer voor oudere , en zieke mensen en mensen met hart en vaat problemen, die kunnen zo'n griepje echt niet hebben xx
Quinn heeft hem nu voor de 2de keer gehad. Of het bij hem werkt, geen idee. Hij is vorige jaren veel ziek geweest, maar wat als hij de prik niet had gehad?? Was hij dan nog zieker geweest dan hij al was, en hij was goed ziek. Hij heeft 2 weken geleden een longontsteking gehad, en is redelijk snel met een ab=kuur opgeknapt. we moeten de winter nog verder door komen. We zaten te twijvelen of we hem dit jaar wel zouden halen, maar we zijn toch wel blij dat hij hem nu wel heeft gehad. Hopelijk komt hij nu de winter wel goed door.
Ik heb hem dit jaar overgeslagen, ik heb ME/CVS dus een slecht immuunsysteem en vorig jaar was ik minder sterk dan ik dit jaar ben dus als ik voel dat ik goed in mijn vel zit (alle waardes in mijn bloed zijn goed) dan wil ik het er wel op wagen maar het jaar ervoor heb ik alletwee gehaald (mexicaanse en normale) mijn ijzer was toen laag samen met mijn B12 en voordat dat weer lekker helemaal omhoog is duurt efkes dus dacht laat hem zetten. Ja ik heb geen griep toen gehad, ik heb wel eens in her verleden gehad dat ik dan heel de tijd een beetje grieperig was voor 2/3 maanden, dat was maar 1 jaar (misschien toen toch de griep gehad alleen dan minder heftig) Op zich voor mensen met verminderde weerstand of zoals met de mexicaanse toen voor kids, een heel goed iets alleen normale en gezonde volwassen mensen hebben het niet echt nodig natuurlijk (of je moet echt in de gezondheidszorg werken dan vind ik het een must omdat je met veel mensen omgaat met verminderde weerstand)
een griep eindigt voor mij door mn astma steevast in een stootkuur prednison dus ook al schermt het niet alle griepvarianten af, ik ben al blij als het de kans op griep sterk vermindert. Moet ook zeggen dat ik met griepprik een stuk minder vaak griep heb. soms zelfs helemaal niet in een jaar.
das pas onzin haha ik haalde hem al jaren en veel mensen die ik ken ook en niemand is er ooit ziek van geworden.. maar goed de ene mens voelt zich misschien sneller ziek dan de andere, maar vind dit een beetje overdreven
gmaals, een griepprik werkt pas na ongeveer 2 weken, die mensen zijn dus niet ziek door de griepprik, maar door iets wat ze al opgelopen hadden. En echt ALLE mensen die je kent met een griepprik? Er krijgen echt heel veel mensen een griepspuit hè... Lijkt me onmogelijk.
Als mijn vader hem heeft gehaald, dat word ie ziek, en als ie hem niet heeft gehaald word ie niet ziek... Maar verder voor de gezonde mensen vind ik het onzin...