Babydump heeft ook erg leuke lijn.. maar staat wel een eendje op geloof ik.. maar is niet té druk zit op mob. dus zoekt wat lastig.. anders had ik ff link voor je opgezocht Btw.. aan de andere dames, leuke links! Ik hou ook niet van drukke prints en ook hier moet het neutraal! Zal straks op de compu alles even beter bekijken
Bedankt voor alle tips ik moet nog heel wat googlen. Maar ligt het aan mij? maar ik zie bij z8 alleen opdrukken van nummers en beetje kak merk. Of vergis ik me nu???
Het pakje wat ik van z8 heb is ook van vorig seizoen toen hadden ze een effen babyblauw pakje... Die van nu vind ik ook te druk!
Ik denk dat je niet bij de newborn collectie hebt gekeken. Vind Dingo boxpakje-White - navy - Newborn deze toch wel erg leuk! Niet te druk, maar wel een heel klein beetje stoer.
Isi mini heeft pakjes aan 1 stuk, zonder opdruk en redelijk geprijsd. Noppies trouwens ook, heb daar zelf laatst nog naar gekeken, voordat ik eindelijk iets anders had gevonden
De pakjes zonder voetjes die je helemaal aan de voorkant kunt losknopen zijn het handigst..... Bedoel dan ook bij beide beentjes. Hier twee pakjes van jottum, maar kan ze nu nergens vinden. Vond ze heel fijn en veel gebruikt. Kosten toen 5 euro per stuk. Hou ook echt van die pakjes, zo schattig! En inderdaad het liefste lekker neutraal. Newborn collectie van z8 vind ik ook wel leuk......