Hallo, 24 weken zwanger van een meisje! Dolgelukkig en alles gaat goed. Nou komen we niet helemaal uit een meisjesnaam. ( En ja we weten het, we hebben nog even ) Maar delen en misschien weten andere mensen nog een mooie andere naam is nooit verkeerd! We denken nu aan : - Melen ( je zegt mee-lenn) -Jade ( Nederlands gezegd ) -Danee -Madee We houden van stoer en lief tegelijk
Jade of Danee vind ik het mooist.. die andere twee zou ik niet kiezen.. (Maar dat is persoonlijk natuurlijk)
Ik vind je eerste naam heel mooi en apart maar zou het dan niet zo spellen. Eerder als Maelen of Mae-len
Klopt zelfde uitspraak verder hebben we nog Aimée En verder zijn we nog niet gekomen maar Danae stond bij de jongste ook op de lijst Hebben wel schriftje met namen van de jongste nog een rij jongens en rij meisjes namen zal die binnenkort is opzoeken
Jaa dat is ook wel mooi geschreven! Ik dacht Melen... en dan op de eerste e een schuin streepje naar rechts. Maar ik kan die vinden op het toetsenbord
Ik hou ook van die ee klank. Lang aimee op mn lijstje gehad (uiteindelijk hele andere naam geworden) Elin ov mealin zou ik dan doen Danee superleuk Jade ook leuk Madee ook leuk
Ik Melen een beetje apart, de rest wel leuk! Verder vind ik nog wel in je rijtje passen: Romée, Nikée, June, Mare, Maren, Mende
Madee vind ik mooi en orgineel! Mooier met een streepje op de eerste e anders spreken mensen het misschien uit Madie ipv Madee
Jade of Danee (juist geen Danae, daarbij is de uitspraak niet duidelijk, kan namelijk ook Daa-naa-ie of Daa-naai of Daa-naa-eh zijn - zo was het vroeger, de naam komt uit de Griekse mythologie).