Op zoek naar een fietskar met vering

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miracle1, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik zou graag ervaringen willen van ouders die gebruik maken van een fietskar.

Mijn zoontje gaat binnenkort achterop de fiets mee omdat het zitje voor te klein voor hem is geworden.
    Nu wil ik graag ook mijn dochtertje mee kunnen nemen op de fiets. Zij is morgen 11 weken oud en ik heb gelezen dat baby's vanaf 3 maanden mee mogen in een fietskar met vering.
    Nu weet ik dat een fietskar met vering erg belangrijk is en daar wil ik dan ook naar gaan kijken maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik wil de fietskar gebruiken totdat mijn dochtertje zelfstandig kan zitten en voorop de fiets mee kan omdat ik dat veel gezelliger vind dan een fietskar. Het gaat dus om ongeveer 6-7 maanden, misschien iets langer afhankelijk wanneer ze goed zelfstandig zit.
    Ik ben op zoek naar een fietskar met vering waar een maxi cosi of een babyschaal in kan voor 1 kindje omdat mijn zoontje op de fiets mee zal gaan.

Hebben jullie goede ervaringen met een fietskar dat hieraan voldoet, zo ja met welke?

2. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Heeft niemand ervaringen met een fietskar met vering? :)

3. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Geen persoonlijke ervaring maar wij willen misschien de Croozer kid for 1 aanschaffen. Heb er goeie dingen over gehoord e gelezen.

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Wij hebben de Croozer voor 2 kindjes. Ik vind dit echt een prima kar.
    Onze dochter zit er alweer een hele tijd in met babyhangmatje. Ideaal!
    Zij zit er heerlijk helemaal alleen in waardoor er heel veel laadruimte is.
    Er is sowieso heel veel bergruimte achterin de fietskar.

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Bedankt voor de reacties :)

Deel Deze Pagina