Ik zit al de hele dag buiten, het is hier heerlijk. Zie op buienradar wel dat er nog een grote bak ellende aan komt, nog maar even genieten dus! Wel jammer hoor, had de watertafel al gevuld voor dochter.
Hier lekker weer wel wat fris nog als je kijkt wat de dagen er na gaan doen . De was hangt heerlijk te drogen, deur net even open gehad, raampjes zijn wel open. Leuk wat iedereen gaat doen de komende dagen , maar ik mag de hele dag werken binnen . De week er na zou het vast weer fris zijn want dan ben ik wel eens vrij.
"Woensdag hittestress in het oosten" Morgen gaan we dus naar een buitenzwembad en overmogen sluiten we ons op in huis en gaan alle deuren en ramen dicht.. Dat is echt niet fijn meer, misschien voor het westen nog wel lekker, maar hier wordt het dan altijd zo warm dat je bijna flauw valt! Groetjes, Carlien
Komende dagen wordt het hier dus heel warm.. vind het tot nu toe best wel prettig, maar ik zal na woensdag wel anders piepen . Ik hoop echt dat het hier niet gaat onweren, want zoon slaapt al een paar dagen slecht en ligt nu wel lief te slapen.
Het was hier vandaag maar karig qua zon hoor. Pas vanaf half 4 ofzo en toen begon het ook pas warm te worden. En komende vrijdag ga ik naar een festival, geven ze weer regen af natuurlijk.. hadden ze beter het weer van morgen/overmorgen kunnen hebben xD
Nou, die 4 druppels hebben we ook weer overleefd Zonnig was het niet meer, maar nog wel aangenaam genoeg om buiten te zitten en dochter met de watertafel te laten spelen. Morgen en woensdag ja, pffff dat zijn ook niet mijn temperaturen hoor! Ik heb voor morgen alvast eten gemaakt (pastasalade) dus dan hoef ik daar vrijwel niks meer aan te doen. Vooral heeeel rustig aan doen
wij gaan woensdag naar de dierentuin pfffffffff tenminste als ik de kaartjes ( op datum ) niet kan omboeken. hoop het maar ben er bang voor
Het is nu al lekker hier , dat kan wat worden als ik zo werken moet pff, de hele dag binnen . Eten word makkelijk . Ik mag ook niet sporten van manlief vandaag veel te warm . Eindelijk zomer !!
Tropische hitte, my **s! Hier is het zwaar bewolkt, het miezert en het is 19 graden as we speak, brrrr! Zo te zien op buienradar is het in het oosten bar en boos!
Hier tot ongeveer 14.30 uur stralend mooi weer gehad. Terras vol en onwijs druk en hartstikke warm. Sinds 14.30 uur is het alleen maar aan het regenen en onweren en lijkt nog wel even zo te blijven. Kon wel mooi een uur eerder naar huis
Eindelijk lekker fiets weer en wat langere zomer !! Jullie raden het al wij geen goed ver fietsen . Hier word je blij van .
Ook al mag ik ergens komende 2 weken bevallen, ik ben dol en dol blij dat het tenminste lekker zomerweer wordt!! Ben er echt aan toe.