Ooh yeah! Als dat lekkere weer nu even aanhoudt, kan ik het muurtje in de tuin gaan verven.. daar moet het vocht echt uit zijn voor ik eraan begin.
Oh eindelijk lekker buiten zijn in plaats constant binnen te zitten omdat het te koud is om buiten te wandelen of buiten te spelen
Daar zijn we met zijn allen wel aan toe dacht ik HEERLIJK! Kunnen we van winterjas naar t-shirt, lang leve Nederland
Weer, buien radar Zaandam. 14 daagse weersverwachting Zaandam za 14 graden en zo 19 graden volgens weeronline
hier is het nog heerlijk weer. hopelijk blijft de regen nog een paar uurtjes weg, wil nog even de speeltuin in met de kinseren. maar kan merken dat de boel hier behoorlijk droog is. dus regen is hier wel even welkom.
En ik roep dus al weeeeken; zul je net zien dat het dan vlak voor ik moet bevallen, ineens heel warm wordt........ Nou van mij mag het, als ik dan maar niet meteen uit mn kraambed wegdrijf...
ik heb wel zin in de zon!! Komt maar op! Onze witte snoetjes kunnen wel weer wat meer sproetjes gebruiken