Ooohhh heerlijk daar zijn we aan toe lekker wandelen kinderboerderij fietsen heerlijk....kom maar op met die zon
Zomer?? Vandaag iets lente-achtigs ofzo. Om 3 uur bakkie thee gedaan in de tuin met een trui aan. In de zon was het lekker, maar er kwam steeds een wolk en dan was het brrr. Nu miezert het hier, verwarming gewoon aan! Ben benieuwd wat morgen brengt!
Wij eten al twee dagen tussen de middag buiten, kinderen lopen in zomer jurkjes en op slippers en ik ben al iets verkleurd. Ik zeg: lente
dan woon je duidelijk ergens anders als waar ik woon, hier nog brr hoor. vandaag wel wat zon gehad, maar ik vond het nog koud hoor. hoop morgen op beter weer.
Hier aan de kust was het toen de zon scheen en je uit de wind zat heerlijk! Maar die wind maakte het nog wel een beetje fris! Maar ik denk niet dat het morgen de 20 graden word die er gezegd word ( hier dan... )
Wilde ook vragen waar je woont. Slippers zomer jurkjes ik vond het vandaag toch nog behoorlijk koud die wind was brrr. In het zonnetje ging het wel.
Wat is dit nou weer, het is hartstikke grijs buiten....Niks geen zon! (midden Nederland) Zal je zien dat we ons de hele week op een dooie mus hebben verheugd, zucht!!
Hier regent het ook... Prachtig lenteweer?? De thermometer staat wel al op 10'C,maar waar is die zon?
brrr ik kijk uit het raam en ik zie hier miezerig weer... Getsie ik vind er niets aan, de kinderen willen buiten spelen op hun trekkers en de tuin heb ik aangepast dus: `zomer/warme lente kom maar hoor!`