Nou als ik mijn weerding moet geloven komt hier om 19.00 de zon.. Rest van de dag bewolkt... Nja zolang het droog blijft..
Hier nog geen zon, gisteravond wel naar huis moeten fietsen en toen was het al wel heerlijk zacht weer buiten!
Ik ga er gewoon voor vandaag, loop al in m'n zomerkleedje met slippertjes. Die bewolking trekt zo heus wel weg
bewolking en 14graden maar hier zou de zon in de late voormiddag stilaan komen, de wind is precies wel warm
Zon? Welke zon? Die regen buien bedoelde ze zeker? Daar in tegen is het niet koud en heb ik lekker wat raampjes open!
Hier is het inmiddels droog en de zon schijnt wel door de wolken heen nu maar het is nog 1 grijs wolkendek. Mooi excuus om nog langer in pyama te blijven lopen haha, geen idee wat ik aan moet trekken
Hier ook nog grijs! Heb ook geen idee wat ik aan moet doen, het oogt nu nog zo frisjes, maar zal je zien zweet je vanmiddag peentjes als de zon doorkomt..
hier noord brabant trekt het nu wat open maar nog geen volovergoten zonneschijn helaas. en als ik de vooruitzichten bekijk wordt het ook nog niet echt veel soeps helaas. regen toch wel en een graad of 12