Hier komt het zonnetje niet helemaal door. Wel doet de zon erg zijn best om door te komen en het is wel erg lekker buiten. We zijn lekker zonder jas naar het tuincentrum gegaan die open was. Daarna even naar de winkel en daar was het gewoon koud binnen! Was blij dat ik weer lekker warmpjes buiten stond. Doet me goed dit weer!!! Maar nu moet die zon nog wel even harder zijn best doen en dan geniet ik optimaal!!!
Hier is de bewolking op hele korte tijd verdwenen. Helderblauw en een lekker zonnetje erbij, de wind is nu ook niet meer koud. De honden gingen meteen liggen zonnen dus heb nog even bij ze gezeten, heerlijk
Hier ook! Ik had de hoop al opgegeven maar nu is het straaaalend weer! De oudste is weer thuis van logeren en speelt lekker buiten in een zomers truitje want het is echt warm hier. Heeeeerlijk!!! Ik geniet hier echt zo van! EINDELIJK is het lente!!! *doet een vreugde dansje*
Overdags was het hier prut, echt bewolkt, gelukkig niet koud. Rond een uurtje of 2 brak het open en werd het nog lekkerder.. Nu zitten we lekker na te genieten in de tuin met een heerlijke BBQ ...
Het was uiteindelijk heerlijk op de camping , geen zon maar wel warm. We hebben veel in de tuin en om de caravan voor mijn ouders kunnen doen.
Het was hier 25 graden! Ik in bikini, kids in een badpakkie en de hele dag in de tuin. Buiten gegeten en pas om 8 uur naar binnen. Zaaaalig! Doe mij maar meer van zulke dagen!
Heerlijk zon hier net in werk shirt buiten op balkon , zomerjas kan aan vandaag , hier word je vrolijk van.
Hier hangen er ook al 3 wasjes buiten te drogen, heerlijk weer hiervoor. En uit de wind is het inderdaad heeeeeeeerlijk.