Heerlijk weer vanmorgen nog erg fris op de fiets , maar later heerlijk weer . Gaan er ook nog wel op uit vandaag te mooi om thuis te zitten .
Zo voor het eerst mijn ligstoel uit de schuur gehaald..... Heerlijk weertje!! 22 graden in de tuin. Hier kan ik echt zo van genieten
Wat een weertje om vrolijk van te worden. En natuurlijk moest ik de hele dag werken morgen ook . Wel buiten werk gedaan maar toch. Toen ik thuis kwam nog even een blokje om gelopen met manlief . Morgen weer en vrijdag word het kouder maar gaan wel fietsen.
Jaaaaa laat de zomer maar komen. Gister was het heerlijk in t shirt , aan komende dagen word het 20 graden of meer . Alleen vandaag hier wat minder . De zomer koffer zet ik hier vandaag weer neer om uit te zoeken wat weg kan en wat niet .
Grijs grijs en nog eens grijs waar blijft de zomer?? Ben de regen zat. Al hadden wij gister in beverwijk een lekker zonnetje .
haha heeft manlief ook weer wat beweging gehad als hij het gras moet maaien! nog meer voordelen dus! ik hoop alleen dat het niet te warm wordt om te bevallen
Ben blij dat alles weer mooi groeit en groen kleurt, maar gisteren was ik die regen goed zat. Waren op een festival, met gelukkig de muziek indoor, maar gadverdegadver. Kl*te regen, elke keer zeiknat als je naar de andere tent liep. En dan ook nog eens in de regen terug fietsen. Grrrr.
Waar blijft de warmte nauw?? het was gewoon fris vandaag , het is juni en nog geen strand weer ! dit is toch niet de zomer van 2013 ? brr
Heerlijk zomer weer hier zonnetje doe je best maar deze week . Helaas moet ik wel de hele dagen werken . Net even in de zon gezeten alleen nu vrij straks werken . Werd tijd dat het warmer word dan 20 graden.
Vanmiddag lekker met de kids naar het dierenparkje lopen met de camera. Leuke fotos maken van de kids en dieren in de zon.. Ik kan dr zo van genieten! De zomer komt eraaaan
Moest helaas werken! maar kon gelukkig na werk nog even samen met onze kat op balkon genieten . heerlijk zonnetje. Weekend al weer minder warm grr
nou hier echt wel warm vandaag... heerlijk... kids lekker in het zwembadje in de tuin met water klooien..
wtf sorry voor mijn taalgebruik maar de temperaturen al gezien? hier : maandag 28graden, dinsdag 31graden en woensdag33 graden!!! wow! vandaag 19 graden haha, dat gaat wennen worden