Sorry dames, dit keer heb ik geen tip voor goedkope wijntjes maar als ik hem weer heb geef ik hem weer ( nadat ik eerst zelf de goede wijntjes heb besteld hahahah ) Anyway, ik werd nu weer getipt door iemand op een actie bij de Dekbed Discounter. Je krijgt daar bij je aankoop een gratis dekbed kado waarbij je zelf mag kiezen welke maat. Ik heb net dus een dekbed overtrek gekocht voor mijn zoontje a 4.95 en daarbij een gratis dekbed gekozen met de maat 240x200 ( voor ons bed ) en ik was inclusief verzenden 10.90 kwijt Ik denk ik ga deze even met jullie delen, scheelt altijd toch? https://www.dekbed-discounter.nl/?gclid=CIPL4_2t7NICFa4y0wodozoOGg
Ik heb er nu eentje voor mijzelf besteld, een 240X200 Mijn man en ik hebben altijd ruzie met het dekbed hahaha nu dus niet meer
Ik zie hem er nu ook niet meer tussen staan inderdaad Was er eentje met genaamd Stone Road, soort donker grijze stenen
Als je filtert op de actie gratis dekbed. Dan staan er nergens goedkopere eenpersoons dan 29,95. Die van 4,95 gelden niet mee zie ik.
Het is bij iedere bestelling die je doet dat gratis dekbed. Hier heb je bijvoorbeeld al een dekbed ( 1 persoons ) voor 19.95 en er staan er nog best veel voor die zelfde prijs. https://www.dekbed-discounter.nl/nightlife-reach-stars-zilver.html?id=79917578&quantity=1 Ik zie inderdaad die van 4.95 er niet meer bij staan, sorry
Sorry ladies, ik kan mijn OP niet meer veranderen maar ik zie dat het dekbed overtrek van 4.95 niet meer beschikbaar is. De goedkoopste nu is 19.95. Maar goed, op een dekbed van 159 euro die je gratis krijgt is dat nog steeds een koopie toch?
Zullen wel op zijn haha. Maar bedankt voor de tip. Met naderende bevalling een groot dekbed en mooie hoes besteld voor 39,95. Die mag dam als reserve dienen voor een paar weken
Voor 25 dekbed en hoes wel voor 1 persoon maar je kan met kleine kindjes nooit genoeg hebben volgens mij 😉 Dank voor de tip!!
Leuke tip. Ik zie wel dat je een enkel dekbed krijgt. Met gewicht van 300gram/m2 wij hebben allemaal een dubbel dekbed, met een van 200 gram en een van 300 gram. 'S winters liggen ze er allebei op. Dus nu krijg je voor mijn gevoel maar een half dekbed.
Leuke tip! Heb pas geleden een nieuw bed besteld dus een nieuw dekbedovertrek en dekbed heb ik sowieso nog nodig😁
Leuke tip! Heb een hoeslaken besteld, had ik toch nodig. En stel dat het een heel dun dekbed betreft; heerlijk voor de lente, toch!?