De zomervakantie is begonnen!

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Feye, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Wij willen dit jaar niet op vakantie, maar gaan wel wat dagjes weg.
     
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha hier ook hoor. De jongste moet nog twee weken maar zit aardig in het ritme moet ik zeggen. De oudste is eigenlijk al vanaf maart vrij, heeft alleen begin mei wat tentamens ingehaald, die van 14 is er wel klaar mee, online en fysiek is alles bij elkaar best intensief. Ze is toch al over en de drive is nu wel een beetje weg, Zij hoeft nog maar een weekje.
     
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Mijn twee jongsten mogen gelukkig nog 2 wkn naar school. Voor zoon is school nieuw (gaat pas 3 wkn) en hij is wel veel moe van de langere dagen. Maar thuiszitten in de corona periode was veel vervelender voor hem. Hij kwam gewoon niet meer zelf tot spelen. Nu kan hij weer heerlijk spelen met veel fantasie.
    Jongste dochter gaat jet allerliefste naar school, dus ook voor haar had het nig wel wat langer moegen duren. Ik ben iig blij in dat opzicht dat wij laat aan de beurt zijn.

    Oudste dochter (Mbo) heeft nog 1 wk stage (in het basisonderwijs) en is dan klaar en middelste dochter (Vo) heeft geen lessen meer. Alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen. Voor hun zou het juist fijn zijn als ze al vakantie hadden. Dan start nl ook het (bijna) normale schoolleven weer eerder.

    Wij gaan over een maand wel op vakantie. Heerlijk 2,5 wkn naar Zuid-Frankrijk. Even andere omgeving, veel kans op heerlijk weer en gewoon even relaxen met zon, zee en strand :D
     
  4. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    Inmiddels is er een bingekaart met allerlei activiteiten gemaakt. Volgens mij staat er veel te veel op en is de vakantie straks te kort :D
    Nu nog hopen op beter weer, de wind en regen zorgt nog niet voor het vakantiegevoel...
     
    NiVa0230 en Athina vinden dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier nog 2 weken naar school. Helemaal niet erg, aangezien dochter nog niet zo lang op school zit.

    Wij hopen de 20ste op vakantie te gaan. Blijven in eigen land.
     
  6. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.078
    3.519
    113
    Pfff nou hier zijn ze al weer helemaal opgeladen hoor. Vakantie kan wel weer afgelopen zijn. Stuiterballetjes vanaf 6 uur 's ochtends...

    Volgende week gaan we een weekje weg en gisteren nog naar de bios geweest. De oudste klaagde al dat ze wel weer naar school wilde. Wat gaan we vandaag doen? Eh... nou niks? Jullie kunnen ook gewoon zelf spelen toch? Met die BERGEN speelgoed die we hebben?
    Hoop dat ze na het weekje weg een beetje neergedaald zijn en zich dan nog 4 weken RUSTIG kunnen vermaken....
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  7. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Hier nog 1 week school tot de vakantie. Voor de jongste wel fijn. Die kan weer even bijkomen. is in mei begonnen en vorige week 4 jaar geworden. Ze gaan hier 5 weken 2 dagen naar de bso en 1 naar mijn moeder. Ik ben ipv alleen woensdag ook de vrijdagen vrij en dan willen we nog wat uitjes doen. Drievliet en Dierentuin, Maar we genieten ook erg van de tuin met een zwembadje en de trampoline. Er komen ook gewoon kinderen spelen. De laatste midweek gaan we nog naar de Leistert en dan is de vakantie alweer voorbij. De oudste gaat naar groep 3 en heeft daar heel veel zin in. Wij hadden omdat we net verhuisd zijn al geen buitenlandse vakantieplannen. Hopelijk volgend jaar lekker vliegen naar een warm oord.
     

Deel Deze Pagina