Naturalis is ook erg leuk maar wij gaan pas 10 september als de t.rex er is dus dat duurt nog wel even.
Hier moet de vakantie nog beginnen maar onze jongens gaan eerst een week op scoutingkamp. Daarna enkele dagen thuis, dan 2,5 week oostenrijk, een week vakantiespelweek waar heel veel klasgenoten ook aan mee doen en dan nog een weekje met opa en oma op vakantie op een boerderijcamping en dan is t begin september weer tijd voor school. Veel tijd om zich te vervelen krijgen ze in elk geval niet....
Ik heb zelf sinds vrijdag vakantie. Onze oudste sinds vorige week vrijdag, hij is met de bso naar het strand geweest en een natuurtuin. Wij zijn zelf met hem naar de dierentuin geweest en verder hebben wij wat bezoekjes gebracht aan familie en vrienden. Volgende week gaan we op vakantie en na terugkomst moet ik weer werken. Op vrijdag ben ik altijd vrij en dan zullen we nog wel wat uitstapjes maken.
Eerste 2 weken kamperen op camping in de buurt van mijn Mans werk. Hij werkt dan ook nog. Kinderen kunnen daar volop spelen met zand, water, trampo en groot veld. Daarna 2 weken Drenthe. Oudste wil heel graag echte hunebedden zien. En we gaan naar het Drents museum, het planetenpad wandelen, Westerbork en het gevangenismuseum. Klinkt erg cultureel allemaal, maar onze 7-jarige is dol op musea. En zijn kleine broertje van 2 vind alles leuk zolang hij maar mee mag. En ws zullen we ook nog wel tijd vinden voor zwemmen, spelen op de camping en pokemons vangen. Daarna is er voetbal week voor oudste en mogen Papa en Mama weer werken. En laatste week plannen we niks. Papa is dan vrij.
Wezen zwemmen en gaan we uiteraard nog vaker doen. Grote speeltuin geweest Smaakmarkt (lijkt op amsterdam culinair in het klein) doen we juli en augustus iedere vrijdag als we kunnen Vanavond lekker met mn dochter naar het strand geweest, zwemmen en een ijscoupe eten. Dinsdag Artis Zaterdag Julianatoren Maandag midweek slagharen week erna weekje noorwegen Ik ben graag buiten de deur! Maar Artis en julianatoren doen we dmv gratis kaartjes
Wij zijn net terug van vakantie (beetje slecht getimed dit jaar). Nu dus thuis: -naar Artis en dierenpark Amersfoort geweest -lokale kinderboederij -lokale pierenbadje en speeltuin, ijsjes eten -zelf ijs gemaakt -tuin opgeruimd, moestuin geoogst en ingezaaid -huis opgeruimd Knutselen doet dl zelf (heb knutselkast gemaakt net zoals op school) en zwemles loopt nog.
Bij ons hebben ze net vakantie. De eerste week gaan ze op zomerkamp met scouting. Meteen daarna gaan we 3 weken zelf op vakantie. En in de laatste 2 weken gaan ze 4 dagen naar de bso waar ze leuke activiteiten gepland hebben. Ze gaan 2 nachten logeren bij opa en oma en dan gaan ze naar de Apenheul en zwemmen. Ik denk dat de vakantie zo vol genoeg is gepland.
Nu pas vakantie dus dit zijn onze plannen: - 2 weken Oostenrijk - Tilburgse kermis - buitenspeeltuin - natuurspeeltuin - blotevoetenpad - binnenspeeltuin (bij slecht weer) - zwemmen - Efteling - logeren bij mijn schoonouders
Hier de vakantie voor zoon net begonnen. Wij pas over 3weken. Dan gaan we ook op vakantie. Wat we doen tot die tijd; Vrijdag naar speelboerderij geweest en s'avonds uit eten geweest. Gaan dag naar het strand. Tilburgse Kermis Zwemmen bij mooi weer Picknicken in het bos Efteling En de rest zien we wel
Hier net een week erop zitten. Weinig gedaan nog. Met het mooie weer van afgelopen week hebben we veel met water gespeeld, gepicknickt en na het avondeten heerlijk gewandeld. Vorige week een paar uur gefietst met de oudste twee. Vervolgens 1,5 uur op een terrasje gezeten om wat te eten en te drinken. Aankomende week zien we wel. We bekijken het per dag. Maar de jongste is erg gehecht aan zijn twee slaapjes overdag, dus we hebben niks speciaals in de planning.
Ik heb de afgelopen 3 weken gewoon gewerkt dus niet heel veel bijzonders gedaan. Vanaf morgen lekker 3 weken vakantie en dan gaan we leuke dingen doen met het gezin. We gaan lekker kamperen Naar het land van jan klaassen Naar de dierentuin Naar het bos Zwemmen We hebben de afgelopen 3 weken veel buiten gespeeld, speeltuinen tour gedaan. Geknutseld, waterspelletjes gedaan. Met zn allen alvast bedacht wat er mee moet op vakantie. En vooral lekker uitslapen!!! (Nouja, de Kids dan. Ik alleen in het weekend en op woensdag)
Mijn dochter en ik hebben pas één week vakantie. Zij heeft de eerste week een soort zomerkamp bij een theaterschool gedaan. Erg leuk! Verder gaan we naar het zwembad, Koningin Julianatoren, Ouwehands dierenpark, het strand en op vakantie. Iedere vakantie fietsen we samen ook langs diverse speeltuinen hier in de buurt. We hebben een museumjaarkaart, dus die zal ook wel gebruikt worden. En naar de bios. Verder op visite, naar het tuincentrum, een ijsje eten en lekker op vakantie. Dochter en ik hebben samen 6 weken vrij, man heeft 3 weken. Ik ben niet van plan om iedere dag in te vullen. Bovenstaande is verdeeld over 6 weken. Want vrij buitenspelen vindt ze namelijk super & dan kan ik achterstallig werk doen.