Welke park van Landal en/of centerparcs

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by dogs84, Feb 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

Jul 29, 2013
    882
    0
    16
    Hoi leden,

We hebben een zoontje (morgen pas 5 maanden oud).
    We willen even weten van jullie van welke park van landal en/of centerparcs is erg leuk voor kinderen?
    Op 3de week van juli gaan we met familie 1 week op vakantie bij Miggelenberg Landal. Maar we willen ook binnenkort weekendje weg zonder familie.

Alvast bedankt!

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

Jul 28, 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik ben redelijk bevooroordeeld maar ik vind Hof van Saksen van Landal een prachtig park.
    Mooie omgeving, goede faciliteiten, super service en moderne huisjes die van alle gemakken zijn voorzien.

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Wij zijn ook aan het kijken. Wij twijfelen tussen CP en Landal (vennenbos). Nu kwam een vriendin aan met de Leistert dat ziet er ook goed uit.

We hebben ook gekeken naar Hof van Saksen, maar ik vond het erg strak en steriel. Lijkt me geen gezellig park.

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    Net terug van weekend land van bartje (landal). Accomodaties zijn prachtig. Erg ruim en kindvriendelijk. Ik vond het zwembad minder geschiky voor jele kleine kindjes. Water was niet echt warm namelijk. Verder goed park

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    ik vind alle parken van Landal en CP erg kindrviendleijk. Cp is over algemeen wat duurder ivm meer voorzieningen.

6. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

Sep 24, 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    het land van bartje van landal echt een leuke en mooie park ze hebben helemooie boerderij huisjes we zijn vorige jaar met onze dochtertje toen 5 maanden oud geweest we willen zeker nog een keer terug gaan.. dit jaar gaan we naar rabbit hill ook van landal lijkt me ook een leuke een mooie park

7. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik vond hof van saksen zwaar tegenvallen...
    Buitenhof de leistert is erg leuk, super mooie luxe huisjes

8. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    met een kleintje van 5 mnd zou ik persoonlijk kijken wat voor jullie leuk is. want zoveel is er niet te doen met en voor een kindje van 6 5 mnd...... vooral een warm zwembad is dan een pre voor als je in het water wilt.

wij zijn toen onze jongen 4 mnd was naar hochsauerland gegaan in dld. is eencp. lekker in de sneeuw. zoveel kreeg hijer niet van mee. heeft heerlijk geslapen in het zwembad terwijl zijn grote zus lekker aan het spelen was in het water.

ik zou dus kijken wat jullie willen.

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    682
    113
    allebei hebben ze mooie parken!
    cp is wel goedkoper via deze site:

Exclusief Ouders van Nu aanbod

Kijk hier maar eens op, je kan zo boeken zonder code!

Share This Page