Hoi allemaal, Weer even een vraagje. Ik heb de hele tijd weer een soort ongi-gevoel! Het voelt zo gek net of dat je ongesteld moet worden. Is dat misschien banden pijn? Ik heb het vandaag al de hele tijd! Heeft iemand dit nog meer? Groetjes Binky
Hoi Hoi, nee banden pijn voelt niet als een ongi. Maar dit ongi gevoel houd je best een hele tijd. Bij mij werd met pas met 12 weken minder. Zelfs nu heb ik het wel eens. Zolang je geen echte zware krampen hebt met helder rood bloedverlies hoef je je geen zorgen te maken.
Bedankt voor het antwoord. Ja soms maak je eigen helemaal gek....van wat is dit nou en en hoe kan dit nou......is het normaal. Als je dan hoort dat iemand anders er ook last van heeft dan ben je toch weer wat geruster..hoe lang had jij dat gevoel dan? Groetjes Binky
dat kan je baarmoeder zijn die gaat groeien hoor, ik had het ook en veel andere zwangere hier ook. ik heb het tot ongeveel 15 weken gehad. de ene keer elke dag en de andere keer 1x in de week ofzo. Als je even onder de zoelfunctie kijkt, dan kom je veel andere tegen die precies hetzelfde had. geniet lekker van je zwangerschap meid!