de Zoom of de phil & teds??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door noena, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hallo, ik weet niet wara ik deze vraag moet stellen dus doe ik het maar hier..

wie heeft ervaring met 1 van deze wagens, en kan mij de voor en nadelen vertellen

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik heb gehoord dat de zoom een enorm ding is, zeker de draaicirkel.
    De phil en teds zie je steeds meer. 2 kennissen hebben m en zijn zeer tevreden. 1 heeft de sport de ander de vibe

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    die zoom lijkt me zo fijn voor de kindjes zelf, maar hij is indd best lomp, en ziet eruit of ie niet makkelijk draait omdat is lang is..

wat is het verschil tussen vibe en sport ??

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    qua uiterlijk vooral t verschil, verder weet ik eigenlijk niet.

Wel weet ik dat beiden in het begin steeds hadden dat de oudste het zo leuk vond om onderin te kruipen. Dus als ze beiden wat ouder zijn mss wel ruzie wie onderin mag :D

Het voordeel lijkt me dat je niet altijd met een dubbele wagen hoeft te pakken. Als je een keer met 1 kindje weggaat heb je gewoon een enkele, dat lijkt me wel ideaal

5. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    jah dat lijkt me ook fijn.. en is denk ik ook makkelijk in het openbaar vervoer omdat ie niet zo groot is als een 2lingwagen

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb een P&T Sports en ik ben er erg tevreden over. Heel makkelijk in gebruik, kleine draaicirkel, met 1 vinger rond te draaien zelfs met 2 kinderen erin. De Maxi cosi kan er op met een speciale adapter.

En als je maar 1 kind meeneemt laat je het losse zitje in de auto, wel zo handig. ;)

Het verschil met de Vibe is dat je de Vibe met zitje op kunt vouwen, bij de sports kan dat niet. (Geloof me, ik heb het geprobeerd, en me maar afvragen waarom het niet lukte.. ) Voor de rest weet ik het niet... ;)

7. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik heb een zoom en ben er zeer tevreden over! Vooral in het openbaar vervoer is het een makkelijke wagen.
    Jah hij is opzich best groot maar de kinderen hebben meer aan deze wagen omdat ze lekker naar elkaar kunnen kijken.
    En je kunt combineren met een maxi cosi en zitje gewoon veel opties. Ook als de kleine net geboren is!
    Als je de zoom wilt kopen moet je hem lekker in duitseland kopen want daar is die rond de 500 euro veel goedkoper dan in nederland.

Ik vind de phill beetje appart het kindje ligt tegen de rug van ander aan te kijken nee zou mijn keuzen niet zijn ;)

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Kennis van ons heeft de Zoom, en ik zou daar voor kiezen. Ik vind de P&T dus helemaal niets. Wij hadden een "Jane Twin Two" ook een fijne wagen, redelijk vergelijkbaar met de Zoom qua mogelijkheden.
    We zijn ook op het strand geweest met de wagens.. Zoom was te doen, niet ideaal.

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben een oude uitvoering van de P&T kiwi explorer. heerlijk ding. stuurt licht en is niet te lang of te breed. Mijn oudste wil juist alleen maar onderin. die vind het wel lekker om uit de wind te liggen. onder geen beding gaat hij bovenin liggen.

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat tegen de rug kijken valt best mee. Ze kunnen via de zijkanten wel een heel eind weg kijken. Eigenlijk is het onderste zitje bedoeld voor het lichtste kind en dat is toch ook vaak de jongste. Net wat Young Flower zegt, ze zitten lekker uit de wind en het zit wat rustiger, wat voor een jonger kindje vaak net ff wat fijner is.

11. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Noti!

12. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Heb de Phil en teds;
    ideaal ding...wij hadden eerst een bugaboo en daar wilde de jongste echt niet in slapen, in de phil en teds sliep ze heerlijk onderin:) nu zit zij boven en mijn zoon onder (hoewel hij laatste tijd veel loopt) maar ook die combi bevalt prima; hij vindt het prachtig onderin en stapt zo in tijdens lopen als hij moe is...

BTW: Ik heb een Phil en Teds te koop staan...!

Voor info PB:)

13. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Wij hebben de Zoom en ik vind het een ideale wagen.
    In gebruik valt de wagen echt heel erg mee. De draaicircel lijkt heel groot, maar je kunt gewoon draaien in een gangpad van een winkel. En de wiegjes/ zitjes zijn heel comfortablel en ruim. Dat vind ik toch ook erg belangrijk. En je kunt ze alle kanten op draaien, (zelfs met je kindje er in kun je ze eruit tillen) erg gemakkelijk. Zeker als ze klein zijn en met een harde wind vind ik dit handig.

Hij stuurt erg gemakkelijk en is goed in hoogte te verstellen.

Succes met je keuze. De phil en teds heb ik gezien in de winkel. Er zijn nu betere varianten. Maar toen ging en stel proeflopen met de wagen met een pop er in. En ze schopten steeds tegen het hoofd van de pop, zou dus zeker niet mijn keuze zijn. Het moet ook voor de kinderen leuk zijn, niet alleen practisch voor de ouder.

Deel Deze Pagina