Hallo meiden, Ik heb een licht blauwe kinderwagen met zilver en een beetje zwart erin. Nu wil ik een leuke hippe luiertas maar overal waar ik kijk zijn ze 100 tot 150 euro. Dit vindt ik voor een tas echt te duur. Wie weet er een leuke tas tot maximaal 50 euro??? Ik hoor het graag van jullie!!!!!!!!!!!!!!
Die site wilde ik ook doorgeven. Ik heb daar mijn luiertas vandaan. Echt super leuke tassen hebben ze daar.
Ik heb deze besteld: HEMA - Return to Sender - tas groot View attachment 65970 Geen idee of het wat is hoor. Ik moet hem nog zien en daarna bepaal ik pas of ik hem neem. Maar op het eerste gezicht lijkt het me een hele leuke tas om als luiertas te gebruiken.
Als je hem besteld dan mag je hem altijd bekijken in de winkel en dan ook gewoon weigeren. Geen idee of ze er ook standaard liggen eigenlijk. Ik vind dit altijd wel makkelijk.
Ik heb die van pressent at home. De zilveren !! Hij ziet er erg leuk uit en ik denk dat hij best stevig is!! Er zijn alleen niet superveel vakjes in de tas, maar heb die van de hema nog van mijn oudste!! Succes met uitzoeken!
Ik heb mijn luiertas bij het het kruidvat gehaald. 15 euro voor betaald. Het merk is bambino. Ik weet alleen niet of ze die nu nog hebben..