de zoveelste miskraam is een feit....

Discussie in 'Miskraam' gestart door luukske, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, bedankt voor jullie lieve woordjes....echt!!

wat betreft mijn werk, ik heb aangegeven geen avonden meer te werken, das lichamelijk vrij zwaar, en ik kan op niemand terugvallen, dus ik ga overdag een paar uurtjes licht werk doen, en wat achterstallige administratie....ben dus echt niet van plan om risico's te lopen....dit wondertje is blijven zitten, en blijft ook zitten, en dat laat ik geen gevaar lopen door mijn werk....

2. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    hoi luukske!
    ik vind het zo mooi om te lezen dat er een wonder is gebeurt en geniet er heerlijk van en ook veel sterkte natuurlijk!
    ik wens je een sunny friday- denk lekker aan jezelf en echt hoor je baas kan het dak op hahaha
    liefs mamaajte

3. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    #23 trotseblonde, 2 apr 2010
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
    wat een wonder , geniet ervan!

4. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Van harte proficiat met dit goede nieuws!!!

Wat zul je heen en weer geslingerd zijn door alle emoties die erbij horen. Neem de tijd om het te laten bezinken en neem ook genoeg tijd voor jezelf!
    Moeder natuur is bikkelhard, maar tegelijkertijd ook prachtig!

Zelf heb ik in september een miskraam gehad van ons eerste kindje. Tijdens mijn tweede zwangerschap (vandaag zit ik op 11 weken en 2 dagen) verlies ik al vanaf het begin kleine beetjes oud bloed. Ik had geen hoop meer.. maar bij 6 weken 5 dagen hadden we een hele goede echo! Wat een geluk! Precies drie weken later was de echo wederom goed én zagen we ook nog eens veel beweging.

Toen gebeurde er plots een ongeluk: ik sloeg met paard en al over de kop. 's Avonds had ik een vreselijke bloeding en alle hoop was weer verloren gegaan.. wat voelden wij ons vreselijk ellendig! Zoveel bloed kon nooit goed zijn. Dus afgelopen dinsdag weer een echo en warempel! Alles is nog steeds goed! Mag geen paarden meer rijden en moet het rustig aan doen, maar dat vind ik alles behalve erg. Het kindje lag afgelopen dinsdag ook spontaan 1 dag voor met groeien. Zo gaaf!

We hopen nu natuurlijk dat onze kleine Guus zo sterk is dat het helemaal goed komt allemaal.

Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D

Deel Deze Pagina