Hallo Ik heb hier een aantal vragen of iemand mij kan helpen met ervaring Ik ben sinds oktober 2013 gestopt met het slikken van de pil, ben toen ik stopte naar 1,5 maand ongesteld geworden dus blijkbaar het uitpillen, ik ben vanaf die tijd vanaf de eerste dag tot de eerst volgende ongesteldheid zaten 29 dagen tussen. Dat zijn dus mijn cyclus dagen, zijn elke maand het zelfde geweest.. Nu had ik afgelopen 21 maart 2014 ongesteld moeten worden, en dat ben ik niet geworden.. Ben nu inmiddels 5 dagen overtijd.. Testen blijven negatief aangeven? Kan het zijn dat ik te weinig HCG hormoon in mijn urine heb en toch zwanger kan zijn? Of heb ik geen tot weinig kans? Ik hoop dat ik een deze dagen een positieve test in handen mag hebben, anders hoop ik dat ik snel ongesteld mag worden en nieuwe ronde kan beginnen. Wel heb ik erge krampen in mijn buik, onderin, sommige etenswaren word ik gewoon misselijk van terwijl ik het eerst graag eette, soms misselijk maar niet heel veel, wel erg moe en stemmingswisselingen.. Huilbuien zomaar in het niets Het is erg frustrerend voor ons omdat we graag ons eerste kindje willen .. Hoop op een berichtje terug van iemand die hier ervaring mee heeft!! Groetjes een onzekere meid
Onveilig seks kan altijd tot een zwangerschap leiden. Misschien heb je inderdaad nog weinig hcg in je lichaam.. Als je gespannen bent of stresst. Of als je teveel met zwanger worden bezig bent, Schijnt het zo te zijn dat je cyclus er zo ineens een aantal dagen aantoevoegt Ik ben wel eens 7 dagen overtijd geweest, toen pas brak mijn menstrystie door. Gelukkig maar anders was in nu al een jaar mama geweest. In een nogal lastige situatie.. Zolang je nog overtijd bent, is er altijd een mogelijkheid, en anders een bezoekje aan de HA.
Hallo bedankt voor je berichtje Sinds ik overtijd ben denk ik de hele dag eraan of ik wel of niet zwanger kan zijn, ben bij de HA geweest en een urine test gehad (zoals een thuistest) die was negatief.. Hetzelfde als 2v5 van de kruidvat die ik gehaald heb Ik ben nu echt radeloos en wil graag weten waar ik aan toe ben.. Ik lees van alles en het kan dus dat ik zwanger ben, maar ik kan ook de menstruatie bij me weghouden omdat ik blijf denken op een zwangerschap Ik wacht nog tot vrijdag doe ik een nieuwe test, is dit verstandig?? Anders als ik zondag nog niet ongi ben geworden toch maandag de HA bellen voor een bloedonderzoek?? Ik zou dan ook graag een positieve test in handen krijgen of wil ongesteld worden zodat ik weer opnieuw kan beginnen. Groetjes en hoop op meerdere berichtjes
Hoi, ik had het vorige maand, uiteindelijk na 39 dagen ongesteld geworden. Zeer vervelend en niet te doen. Heb toen ook meerdere malen getest. Soms heb je een uitschieter. Bij mij geldt als ik zwanger ben heb ik echt pijnlijke borsten, liever niet tegen aanstoten dan. En moet ik vaker plassen. Heb je daar nog iets van? Sterkte!!
Hallo. Inderdaad zijn dat lange vervelende dagen.. Ik krijg nu sinds eergisteren beetje last van gevoelige borsten, rondom mijn tepels.. Als ik eroverheen wrijf is geen fijn gevoel Plassen valt opzicht mee.. Wel heb ik hele witte afscheiding lijkt net melk.. Nog nooit gehad Zo Bedankt x
Vervelend he die onzekerheid, maar het valt gewoon niet te zeggen. Ik voelde aan alles dat ik zwanger was maar had telkens negatidve testen. Uiteindelijk met 10 weken pas positief getest.
Vreselijk😔 Wouw gefeliciteerd ik hoop dat ik niet zo lang in onzekerheid zit Laat me dan ongesteld worden dat ik opnieuw kan beginnen Of het liefst een positieve test !!!😍
Hoi, Ik had ongeveer hetzelfde. Maar ik werd deze keer een week te laat ongesteld. Misschien omdat ik ziek ben geweeest (?). Normaal heb ik, sinds ik in september ben gestopt met de pil, altijd een cyclus van rond de 29 dagen gehad. Dus een uitschieter kan blijkbaar. Ik zou afwachten als ik jou was. Als je zwanger bent dan ben je dat nog wel een tijdje en krijg je vanzelf een positieve test. Die symptomen zou ik opschrijven, want mocht je ongesteld worden dan weet je de volgende keer dat dat niet per se zwangerschapssymptomen hoeven te zijn (of juist wel ).
Hey. Super vervelend is dat! Vorige maand werd ik pas op de 35ste dag ongesteld waardoor ik de hele week daarvoor testen e.d. had gedaan terwijl ze steeds negatief waren. Had ook nog eens enorme kwaaltjes dus dacht echt dat het raak moest zijn. Hopelijk betekent het bij jou dat je zwanger bent! Maar het kan alle kanten op. Ik duim voor je!
Ja inderdaad en in onzekerheid leven is niet leuk! Haha Ik heb eergisteren met ochtend urine een test gedaan, doe vanavond nog even van clear blue halen, en morgen ochtend een test. Als het nog negatief is bel ik maandag even me huisarts als de ongi niet door zet natuurlijk .. Hopen dat we allemaal snel goed nieuws mogen brengen! Heb namelijk heel veel gelezen dat het dus wel mogelijk is We zullen afwachten
Hoi, Het kan 2 kanten op. Ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 28 dagen maar vorige zomer ineens pas op dag 41 ongi geworden. Ik dacht en hoopte vooral dat ik zwanger was en deed test na test maar bleven negatief. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in hamden heb!