Hi dames, Ik ben dinsdag 28 juli begonnen met Misoprostol (toen waarschijnlijk ook het vruchtje verloren) en dinsdag 4 augustus heb ik een curettage gehad wegens restweefsel. Nu had ik het gevoel dat mijn eisprong eraan kwam en ben ik vanaf gisteren gaan testen. Gisteren (links) is boven en de onderste (rechts) vandaag. Het lijkt erop alsof mijn eisprong binnenkort gaat komen, kan dit al zo snel? Hiervoor had ik altijd cyclussen van gemiddeld 60 dagen. Moet ik vanavond weer testen? Of morgen pas weer?
Het is mogelijk dat er nog hCG in je lichaam zit waar hij op reageert. Ik zou dat proberen uit te sluiten met een zwangerschapstest. Indien die (vrijwel) negatief is, lijkt het er inderdaad op dat je ovulatie eraan komt. Na een miskraam kan je cyclus best eens anders zijn.
Ah, dat is toch nog wel duidelijk. Ik zou er vandaag of morgen ook één doen om te zien of je ovulatietest inderdaad nog op hCG kan reageren. Zou dat aan de hand van deze test niet kunnen uitsluiten. Aan welke andere dingen merk je dat ovulatie eraan komt?
Slijmverlies.. Maar als het nog aan de HCG ligt, dan horen ze toch niet op te lopen of wel? Heb nog wel zwangerschapstesten liggen dus kan er straks wel eentje doen
Heb je er ook van eerder die nog niet zo donker waren? Dan lijkt het me zeker geen hCG! Op de foto die jij postte zag ik niet zo duidelijk een oploop daartussen.
nee ben pas gisteren begonnen haha omdat ik eigenlijk dacht dat het wel even zou gaan duren met mijn lange cyclussen in het verleden.. heb meteen een zwangerschapstest gedaan en die is zo
Hmm, lastig. Ik weet alleen dat ovulatietesten ook op hCG kúnnen reageren. Toen ik in januari een miskraam had, heb ik daarna ook mijn eisprong heel goed aan voelen komen. Op mijn zwangerschapstest was toen wel minder te zien dan bij jou, en ik heb ook een lichte ovulatietest gehad voordat ik een donkere had. Ik zou er gewoon gebruik van maken, en dan hopen dat het je eisprong is denk ik. Tenzij je dat juist niet wilt, dan niet doen
Nee ik wil het wel! Ik denk dat ik gewoon elke dag ovulatietesten blijf doen. Ik neem aan dat als er een knaltest mag komen dat het dan wel mn eisprong is (in combinatie met de oploop van gisteren en vandaag). Even afwachten dus dan maar!
Andersom kunnen hcg testen ook op lh reageren... Dit had ik na mijn MA. En dat was 18 dagen na de MA, op dag 20 eisprong. Hou vooral de rest van de symptomen in de gaten en ga ervoor.