Hoi dames, uitgaande van een 34 dagencyclus en cervixslijm observatie had ik van 4 t.e.m ergens 8 september mijn vruchtbare dagen waarvan eisprong ca. op 7 september. Net tijdens die dagen helaas een lang zeilweekend met vrienden, maar toch inventief genoeg geweest . De nacht van 6 op 7 september echt mega ziek geweest... De volgende morgen (CD 21) ga ik naar het toilet... heb ik mega rode afscheiding met slijm. Dus ik dacht, tja eisprong geweest! Maar dat hield 3 dagen aan waarvoor ik toch een klein maandverband nodig had. Heeft dat nog iemand zo erg? In ieder geval zou ik vandaag ongeveer moeten ongesteld worden. Nog geen duivels te bespeuren... Die kunnen nog komen... Maar ik denk eerder dat mijn cyclus nog van slag is en dat het misschien toch reeds mijn duivels waren... Nog iemand ervaring hiermee?
Nou ja zeg! Wil net posten met een vraag over zoiets! Net opgestaan en na plassen bij afvegen ook slijm met flink wat bloed. Mijn cyclus is gemiddeld 34 dagen. mijn ei zou tussen vrijdag en t weekend moeten springen. Deze week iig. Vorige maand op CD 18, dus dat zou vrijdag zijn. Wat jou vraag betreft; ik heb 2x eerder een eisprong bloeding gehad, dan was t een dagje, met klussen merkte je t ergst. Dit was meestal een paar dagen voor imj nei. Maar ja t kan elke keer anders zijn heb ik inmiddels wel gemerkt. ik zie dat je overtijd bent Zijn er nog meer mensen die dit herkennen?
Hoi Helena, Blijkbaar zijn we de enige met dit probleem... Nog steeds geen duivels hier, maar ik durf ook niet testen. Ik blijf erbij dat mijn cyclus van slag is, want ik wordt toch steeds droger daar beneden. Dus de duivels zullen wel binnen dit en een week doorkomen. Het ergste van al is, als ze pas begin volgende week doorkomen dat ik mijn cyclussen waarschijnlijk verkeerd heb geteld... Denkende dat de "eisprongbloedingen" dan eigenlijk mijn menstruatie was elke keer... In ieder geval... ik weet het niet meer en is er maar 1 oplossing, ovulatietesten, maar daar heb ik nog geen zin in... dat is mij op dit moment nog iets te onnatuurlijk. Ik en mijn vriend hadden afgesproken om de natuur zijn gang te laten gaan. Als ik daarmee nu reeds zou starten, vrees ik dat ik negatieve reactie zal krijgen. Maar ik wou wel een beetje inzicht in mijn cyclus. Het enige waar ik nu verveeld mee zit... Zou overtijd moeten zijn nu en mijn zitvlak/stuitje doet mega pijn!
Hey dames, ik wil jullie ook even mijn ervaring vertellen, ik merk dat er weinig over 'eisprongbloedingen' te vinden is op internet.. Dit is nu de 2e keer dat ik ten tijde van m'n eisprong een bloeding heb gehad, maar dan echt 4 dagen lang redelijk wat.. Een week menstrueren, een week niet en dan weer 4 dagen iets minder.. De 1e keer dat me dit overkwam was na het stoppen met de pil, ik dacht m'n lichaam zal nog wel moeten 'ontpillen', maar ik bleek vervolgens zwanger te zijn! Helaas is dit geeindigd in een miskraam (10 weken), maar volgens de vk had het niks met elkaar te maken. Nu ben ik ruim 2 weken terug weer voor het eerst na de miskraam weer ongesteld geworden, en weer na een week de 'eisprongbloeding'. Ik weet nu niet goed wat ik er mee moet en wat ik er van moet denken... Maar we wachten maar weer geduldig af... Ik hoop, net als jullie, dat er nog meer reacties komen, juist omdat er zo weinig van te vinden is.. Groetjes!