Wat zijn het eigenlijk? En hoeveel in huis halen? Op de ene uitzetlijst staat het wel, de andere niet.
Precies, gewoon lekker niet in huis halen, die dingen gebruiken ze tegenwoordig niet meer. Snap eigenlijk niet waarom ze nog op die uitzetlijsten staan. Overigens heb ik weleens gehoord dat kraamverzorgsters een 'bh' kunnen maken van 2 hydrofielluiers en 2 navelbandjes, voor als je erge stuwing ofzo hebt.
Ik heb een pakje bij de Hema gehaald (per 3 verpakt) voor een paar euro's, maar hoorde later tijdens de intake met de kraamzorg dat ik dit niet hoefde te halen..
hier idem, ik heb ze wel, gekregen, niet gekocht maar echt nog nooit gebruikt. Ik heb ze nu niet eens in de babykamer gelegd, ze liggen nog op zolder. Het is trouwens een langwerpige band stof die ze om de buik heen draperen van het kindje, bij het naveltje. Mijn advies is ook: niet kopen.
Ik heb ze gehaald, maar de intake mevrouw van de kraamzorg zei: ooh die heb je niet meer nodig hoor..! Niet halen dus!
Ok, ik had er dus al 3 gehaald bij de hema, en vroeg me af of ik er meer moest hebben. Nee dus, als ik jullie reacties lees. Zonde. Een bh van maken. Ik zie het nog niet zo voor me. Maar hoe deden ze het vroeger dan? Ik kan me er niks bij voorstellen, gewoon een lang lapje...
Ik kan me ook nog niet indenken hoe ze die bandjes gebruikten..! Ach ja.. mooie mini poetslappen misschien?