Ik doel meer op topics als 'ik heb 4 kinderen maar voel zo'n gemis wan manlief wil geen vijfde', 'gaan we voor een zevende of niet?', 'wat zou je anders doen bij je tweede', 'soms zou ik willen dat ik er nooit aan was begonnen' etc... dit zijn m.i. de topics die niet in de lounge horen en waar men een bezwaar tegen heeft, en niet de topics over stickers of allergieen, of kadootjes voor doopfeestjes o.i.d.
Ja echt super irritant is deze. Voorheen werd er bijna nooit wat over gezegd, maar tegenwoordig is het haast een competitie wie ts als eerste aan de schandpaal kan nagelen. Vermoeiend! Of de miljoenen dieet en afvaltopics. Ik ben zelf aan het afvallen, maar zelfs ik wordt er echt gek van als er 10 afvaltopics tegelijk in de lounge lopen.
Maar al dat soort topics worden dus wel meteen met die zon beantwoord. Alsof beheer een beloning uitlooft voor degene die het snelst "dit hoort niet in de lounge" kan typen. Ik erger mij daar dus groen en geel aan.
'Jeetje, het lijkt hier de spellingspolitie wel, ik kan het niet helpen want ik ben dyslectisch hoor'. 'Mijn kind krijgt geen gaatjes in de oren, ik wil haar lijf niet verminken'. 'Ik heb een wrat zo groot als een pingpongbal op mijn 'onderkantje', zou ik daarmee naar de dokter gaan? 'Kies voor een ergonomische drager of draagdoek, een Babybjorn is net zoiets als je kind in een string ophangen (gevolgd door voorbeeldfoto). 'Geef jij je kind prut? Wat zielig, ik 'Rapley'. 'Er bestaat niet zoiets als een ordinaire kindernaam, ik woon mijn Djaydelano en Des'Ray op stand!
Inderdaad dat gezeik over ergonomisch dragen; laat iedereen lekker zelf kiezen. Of als iets je niet aanstaat en iemand het anders doet, de dooddoener; 'dat maakt mij geen slechtere moeder'.
Ik lig hier even in een scheur, haha (of, zoals al eerder genoemd is in dit topic, ik pak er even popcorn bij ). Ik ben regelmatig op zp (niet elke dag maar toch) en het heeft ook echt heeeeel lang geduurd voordat ik sommige afkortingen wist Of dat ik wist wat UP betekende, haha
Tuurlijk iedereen moet zelf kiezen, tegelijkertijd valt het me op dat veel mensen niet het verschil weten tussen ergonomisch/niet ergonomisch.... O, en ik voeg graag nog iets anders toe: 'we zijn druk bezig met een nieuw forum'
Dat 12 keer exact dezelfde reactie herhaald wordt in een topic. En iedere keer alsof nog niemand die reactie gegeven heeft. Maar ondertussen staat er letterlijk 12 keer hetzelfde...
*Home | Van Dale *daarom gaan we voor een neus- en/of wenkbrauwpiercing *bij de drogist hebben ze antiwrattenspul *Babybjorn? Nee joh, tegenwoordig is de Kruidvat Bambino het merk om je kind allerlei letsel toe te brengen door niet ergonomisch te dragen. Wel faceforward natuurlijk he? *mijn kind leeft op superfoodpap. Dat is het nieuwste van het nieuwste en zo goed! *met mijn Lodewijk en Jan-Bart wonen we gewoon in een levendige, gezellige buurt. Iedereen draagt hier prachtige gouden kettingen en de buren hebben zelfs een luipaard! Of is het de buurvrouw?
Precies. Dat kan statistisch gezien niet eens. Maar dan noemen we het niet hb maar een 'ontwikkelingsvoorsprong', dan kan het schijnbaar wel.