De zp cliché termen/zinnen/woorden

Discussie in 'De lounge' gestart door lellebel2, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.208
    537
    113
    NULL
    Tja je kan het ook omdraaien

2. Luja

Luja Niet meer actief

De ergste vind ik;

Brusje
    Onderkantje
    Klussen

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik doel meer op topics als 'ik heb 4 kinderen maar voel zo'n gemis wan manlief wil geen vijfde', 'gaan we voor een zevende of niet?', 'wat zou je anders doen bij je tweede', 'soms zou ik willen dat ik er nooit aan was begonnen' etc...

dit zijn m.i. de topics die niet in de lounge horen en waar men een bezwaar tegen heeft, en niet de topics over stickers of allergieen, of kadootjes voor doopfeestjes o.i.d.

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja echt super irritant is deze. Voorheen werd er bijna nooit wat over gezegd, maar tegenwoordig is het haast een competitie wie ts als eerste aan de schandpaal kan nagelen. Vermoeiend!

Of de miljoenen dieet en afvaltopics. Ik ben zelf aan het afvallen, maar zelfs ik wordt er echt gek van als er 10 afvaltopics tegelijk in de lounge lopen.

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    "Bonuskindje" ....

6. tuc

tuc Niet meer actief

Maar al dat soort topics worden dus wel meteen met die zon beantwoord. Alsof beheer een beloning uitlooft voor degene die het snelst "dit hoort niet in de lounge" kan typen.
    Ik erger mij daar dus groen en geel aan.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ongi

8. Amare

Amare Niet meer actief

Ik voeg bashen en moraalridders nog even toe!

9. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Plakkertje, plakbeeb en al het andere met plakken... tis geen sticker.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    'Jeetje, het lijkt hier de spellingspolitie wel, ik kan het niet helpen want ik ben dyslectisch hoor'.
    'Mijn kind krijgt geen gaatjes in de oren, ik wil haar lijf niet verminken'.
    'Ik heb een wrat zo groot als een pingpongbal op mijn 'onderkantje', zou ik daarmee naar de dokter gaan?
    'Kies voor een ergonomische drager of draagdoek, een Babybjorn is net zoiets als je kind in een string ophangen (gevolgd door voorbeeldfoto).
    'Geef jij je kind prut? Wat zielig, ik 'Rapley'.
    'Er bestaat niet zoiets als een ordinaire kindernaam, ik woon mijn Djaydelano en Des'Ray op stand!

11. Betsy

Betsy Niet meer actief

:d:d:d

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Inderdaad dat gezeik over ergonomisch dragen; laat iedereen lekker zelf kiezen.

Of als iets je niet aanstaat en iemand het anders doet, de dooddoener; 'dat maakt mij geen slechtere moeder'.

13. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Ik lig hier even in een scheur, haha (of, zoals al eerder genoemd is in dit topic, ik pak er even popcorn bij :p). Ik ben regelmatig op zp (niet elke dag maar toch) en het heeft ook echt heeeeel lang geduurd voordat ik sommige afkortingen wist :p Of dat ik wist wat UP betekende, haha :p

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Al die 'hoogbegaafde' baby's en peuters... Het regent met hb'ers lijkt het wel.

15. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Tuurlijk iedereen moet zelf kiezen, tegelijkertijd valt het me op dat veel mensen niet het verschil weten tussen ergonomisch/niet ergonomisch....

O, en ik voeg graag nog iets anders toe:

'we zijn druk bezig met een nieuw forum' ;)

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat 12 keer exact dezelfde reactie herhaald wordt in een topic.
    En iedere keer alsof nog niemand die reactie gegeven heeft.
    Maar ondertussen staat er letterlijk 12 keer hetzelfde...

;)

17. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    :D
    *Home | Van Dale
    *daarom gaan we voor een neus- en/of wenkbrauwpiercing
    *bij de drogist hebben ze antiwrattenspul
    *Babybjorn? Nee joh, tegenwoordig is de Kruidvat Bambino het merk om je kind allerlei letsel toe te brengen door niet ergonomisch te dragen. Wel faceforward natuurlijk he?
    *mijn kind leeft op superfoodpap. Dat is het nieuwste van het nieuwste en zo goed!
    *met mijn Lodewijk en Jan-Bart wonen we gewoon in een levendige, gezellige buurt. Iedereen draagt hier prachtige gouden kettingen en de buren hebben zelfs een luipaard! Of is het de buurvrouw?

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Precies. Dat kan statistisch gezien niet eens. Maar dan noemen we het niet hb maar een 'ontwikkelingsvoorsprong', dan kan het schijnbaar wel.

19. susy26

susy26 Niet meer actief

😂😂.....

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.955
    5.259
    113
    Home

:d:d:d

Deel Deze Pagina