haha ja dan weten wij er ook nog wel een paar die mee mogen maar stel dat dat zou gebeuren het zal je maar gebeuren, je opent je ogen en je weet niet wat je ziet! ja dat las ik ook over dat zwarte vierkant op google sky dat het er wel al een tijdje opstaat, zijn er misschien niet meerdere van die zwarte vlakken? dan zijn we weer wat gerustgestelder
hahaha ik was ook eerst op google earth aan het kijken ik denk waarom kloppen die coordinaten niet?? ja logisch hahahaha ik moest natuurlijk google sky hebben die planeet bevind zich in de lucht hahaha en (nog) niet op de aarde lol b.t.w. niemand nog een leuk verhaaltje??? supermaan misschien wat a.s. zaterdag aan de hemel staat?
die supermaan, tja , onze oudste, 3 jaar, is al een paar dagen erg vervelend en de jongste van 2 zit deze week totaal niet lekker in zijn vel, ik geef die supermaan maar de schuld! wat nou peuterpubertijd en toe zijn aan de kleuterschool, het ligt gewoon aan de supermaan, haha. groetjes
ja, dat zou misschien ook een reden zijn waarom we niet meer teruggegaan zijn naar de maan. misschien hebben ze wel een afspraak dat wij hun met rust laten en zij met ons, maar misschien kunnen we wel samenwerken met de maanbewoners zodat ze ons beschermen tegen de bewoners van planeet x. nee hoor, ik draai neit door, grapje!! xxx
wat zie je op die filmpjes dan? grote discolichten van de maan komen het lijkt me niet echt fijn wonen daar dan zou ik nog eerder hier op aarde komen en tussen de mensen leven!
ik denk niet eens dat die bewoners als ze er zijn op planeet x (want het is een rode planeet net zoals mars misschien, of was het pluto) dat ze zo kwaadaardig zijn, er gaan dus gedachten ook rond dat dat volk geholpen heeft met de bouw van onze pyramides, vandaar dus de precieze sterrenstanden en als het dus zo is dat planeet x iedere 3600 jaar terugkomt kan dat misschien zo geweest zijn dat dat dus 3600 jaar geleden gebeurd is! maar goed dat had ik al eerder gezegd maar vind het wel erg logisch ergens! en dan zouden de verhalen uit de bijbel kloppen zoals 3600 jaar geleden de plagen die kwamen en de rampen (wat die planeet aantrekt) en het grote volk dat kwam in o.a. egypte. ik had iets op niburu gelezen over aliens sommige denken dat ze dus echt al op aarde rondlopen en zelfs allemaal afbeeldingen ze noemen dat de supermens geloof ik?! ik ben wel altijd van de 'eerst zien dan geloven'.
maar ff serieus hoor ik las ergens dat ze ook berichten via de graancirkels hebben gestuurd,en die hebben de wetenschappers dus ontcijferd via de zogenaamde binaire code. en daar staan dus dat daarbuiten veel goeds is......dus ik denk persoonlijk dat ze geen slechte bedoelingen hebben anders waren we wel allang de pineut geweest
haha ja dan sturen we je foto naar niburu 'eerste foto van supermens' aha dus 'we come in peace' klopt wel tja wie weet wie dat geschreven heeft, waarom maken ze zichzelf dan niet meer bekend als ze echt zouden willen helpen enzo?!
Ik heb ook gelezen dat ze niet kwaadaardig zijn maar zich wel superieur zouden voelen of zo! En ze wonen op de manen van Nibiru? Oh ja en van onze maan heb ik ook gezien, zou een tussenstation zijn zeg maar, geen woonplaats Mijn man vindt het nu zelfs grappig en zegt zo dingen als "we gaan nog eens op vakantie he voor de aarde overstroomt" we zien wel (zei ik dapper maar toch ergens angstig)
maar al zou niburu bestaan, het bewijs is nog niet geleverd, dan zouden we deze planeet toch allang moeten zien? misschien dat nasa etc dit wel geheim wil houden maar een hobbyist met een telescoop kunnen ze de mond niet snoeren. dus over niburu ben ik nog erg skeptisch. volgens de geruchten zou deze planeet 4 keer zo groot zijn als de aarde, dus dan moeten hem echt allang kunnen zien. maar goed, misschien heeft hij wel bestaan, maar is hij vernietigd door een of andere meteorrietenregen of zoiets. misschien interpreteren wij alle overblijfselen van de oudheid verkeerd, ik zal echt niet alle geleerden tegenspreken, ik heb er geen jarenlange studie voor gevolgd. maar stel je voor over 300 jaar vinden de mensen overblijfselen van het leven van nu, hoe zouden ze dit dan interpreteren? geen idee, maar wel leuk om over na te denken, misschien dat zij zich afvragen hoe wij tot die grote wolkenkrabbers komen? hoe auto's zich vervoerden, even er vanuit gaan dat er dan echt geen olie meer is. punt blijft wel hoe ze dan in godsnaam de pyramides hebben kunnen bouwen, maar misschien is er wel een hele logische verklaring voor? ach ja, blijft leuk om over na te denken. zit nu te denken, dat er misschien idd nu al buitenaardsen bij ons leven. de mens op aarde is ook niet allemaal hetzelfde, kijk alleen al naar uiterlijkheden. je hebt blanke mensen, je hebt bruine mensen met vaak ook karakteristieken kenmerken in het gezicht, je hebt aziaten , noem maar op, maar allemaal met hun eigen kenmerken, je kan je afvragen waar dat dan weer vandaan komt? misschien komt dat ook wel door invloeden van buitenaf?! maar goed ik dwaal weer lekker af, mocht niburu bewoond zijn geweest dan is het nog maar de vraag of het volk nog wel leeft. ze zouden zich superieur voelen en intelligenter zijn dan wij volgende de verhalen. zouden ze zich in 36oo jaar niet zo ontwikkeld hebben dat ze eerder weer terug konden keren naar ons? terwijl wij als mens op aarde in 100 jaar al gigantisch veel ontwikkelingen hebben meegemaakt, bezoek aan de maan, tv, daarna ook weer vele malen geavanceerd. radio met daarop volgend mp3 spelers, telefoons noem maar op. meerdere reizen in de ruimte etc etc. ik hoop alleen dat mocht er ooit iemand komen, dat we vredig met elkaar kunnen omgaan! he dames we hebben alweer 20pagina's vol leuke praat!! sorry voor het lange verhaal, enne succes allemaal dit weekend met de supermaan!! joyce
niburu zou juist een kleine dwerg zijn, heb ik gelezen. dit heb ik even gekopieerd. De bruine dwerg Niburu De wereld zal in 2012 niet vergaan, omdat Niburu om de 3600 jaar ons zonnestelsel doorkruist. Wel verstoort Niburu de magnetische velden om de planeten in ons zonnestelsel. Niburu is een bruine dwerg. De kenmerk van een bruine dwerg (kleiner dan een ster, groter dan een planeet) is dat zij een zeer hoge dichtheid kent, waardoor de magnetische aantrekkingskrachten van Niburu andere planeten uit balans brengt. Zo veroorzaakt de maan eb en vloed. Niburu is waarschijnlijk groter dan Jupiter en een hoge dichtheid, kortom een supermagneet... Op dit moment zijn alle planeten in ons zonnestelsel onderhevig aan atmosferische veranderingen, wellicht komt dat door de nadering van Niburu. Het broeikaseffect is dus niet helemaal te verwijten aan de mens. De vulkaanuitbarstingen nemen ook drastisch toe... We zullen dus vanaf nu zien dat de ene record naar de andere record kwa natuurgeweld en weerrampen continue worden overtroffen. Een teken dat Niburu nadert... 80% van alle zonnestelsels bestaan uit binaire zonnestelsels volgens de NASA. Onze zon kent dus mogelijk Niburu als een tweede ster (weliswaar een uitgedoofde ster)... De NASA is bezig met het ontwerpen van een ruimtestation. Dit ruimtestation moet kunnen manoeuvreren. Zodat het mogelijk is bij de komst van planeet Niburu, dit station naar de veilige zijde van de Aarde te verplaatsen, op deze wijze kan de Aarde als beschermend schild gebruikt worden. Dit plan zou een aantal NASA topwetenschappers moeten beschermen tijdens de poolshift/passage van planeet Niburu. Het is goed mogelijk dat de passage van de planeet Niburu een magnetische shift van de polen heeft veroorzaakt, waardoor de leefomgeving van mammoeten plotseling in een extreem kouder klimaat terecht kwam. Dit gebied ligt nu in de buurt van Siberië. We moeten dus rekening houden als het zover komt dat 2/3 of iets meer van de wereldbevolking het niet overleeft. De Aarde zal echter niet vergaan. De platen (de continenten) zullen door de magnetische aantrekkingskrachten van Niburu enigszins verschuiven. Natuurkundig gezien zou dit heel logisch zijn... Deze gebeurtenissen en de effecten van deze verschijning zijn uitgebreid terug te vinden in onze geschiedkundige geschriften. De Bijbel, Hopi legendes, Maya overleveringen, Soemerische geschriften etc. allemaal beschrijven zij drie dagen van totale duisternis. Dat waren de ooggetuigen van toentertijd !! Met name de Maya's waren absoluut niet dom, zie hun bouwwerken elke steen past precies... In Amerika worden 'dome homes' gebouwd dat zijn huizen in de vorm van Iglo's die kenmerken zich door de sterke constructie. De planeet Niburu zal rond juni 2012 zijn intrede maken in ons zonnestelsel. Een paar maanden later is deze met de verrekijker of blote oog te bewonderen aan de hemel... Eigenlijk maakt het niet veel uit of je dit nu weet of niet. Mocht dit werkelijkheid worden dan zijn de overlevingskansen toch nihil.. De mens kan zich niet verzetten tegen natuurgeweld, onmogelijk..
precies 2 verschillende verhalen, dat is juist het lastige. iedere website, geleerde of wat dan ook heeft een andere mening over deze planeet. het een is nog meer op sensatie belust dan het andere, dat maakt het allemaal moeilijker. want wie nu de waarheid verteld, ik denk dat we dat met zijn allen niet weten. het valt me ook op dat ieder verhaal zijn kern van logica kent, steeds als ik een verhaal lees of het voor of tegen is, dan zie ik weer een reden om het wel of niet te geloven. er zijn bv wel meer natuurrampen, maar die zijn er altijd al geweest en daarbij richten ze nu ook meer schade aan omdat we nu met meer mensen op de aarde zijn dan 50 jaar geleden, ook de media brengt meer in het nieuws. ik wacht het maar af, als het gebeurd dan gebeurd het toch en kunnen we het niet tegenhouden. wordt er wel bangig van als je ziet dat er nu al rare dingen gebeuren,maar die dingen gebeuren ook als er geen supermaan is of een planeet die nadert. joyce
ok die dingen gebeurden ook maar niet met zo een snel tempo als nu vind ik persoonlijk. kijk naar de onrust in het midden oosten ,de crisis de tsunamis,de orkanen enzz. toevallig vanmorgen de turkse tv gekeken,daar was een atronoom aan het woord over de supermaan en wat ons te wachten staat. en deze goede man zei dus dat de supemaan het begin gaat worden van extreem weer,aardbevingen enz.. hier in dit land houden ze hun mond. ik vind dat de mensheid recht op de waarheid heeft,maar ze zeggen niks natuurlijk om een maasa hysterie te voorkomen.
het blijft lastig. aan de ene kant wil denk ik iedereen weten wat ons wel of niet te wachten staat. maar worden we er vrolijk van als we nu al weten dat vanaf volgend jaar mei de wereld langzaam vergaat. of misschien wel in 1 keer, ook dat is niet duidelijk. maar nee, ik denk dat ik dat ook niet wil weten. ben wel benieuwd of er dan ook iets gaat gebeuren vanaf morgenavond, hopelijk niet natuurlijk. las toevallig wel een voorspelling dat amerika ook binnen nu en 2 weken getroffen gaat worden door een aardbeving, het ging om the ring of fire, ergens gelezen weet niet meer waar. maar mocht dat echt gaan gebeuren en er komen vanaf morgen echt meer ellendige natuurrampen dan begin in hem wel te knijpen denk ik.... we zien het wel... groetjes joyce
haha ja hier ook. en dat van de ring of fire heb ik net een filmpje gezien van die wetenschapper die de aarbeving in noord amerika voorspelt tussen 19 en 26 maart brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
je zou maar in noordamerika nu wonen, ik zou niet weten wat ik zou doen als ze nu een aardbeving in ons woongebied zouden voorspellen. geen idee. heb trouwens wel voor mezelf besloten dat ik niets meer ga lezen over niburu etc, er zijn mij teveel spookverhalen en je weet gewoon niet wat waar is en wat niet waar is, waardoor je totaal niet weet wat je geloven moet. zeker ook omdat ieder verhaal een kern van waarheid heeft, maar ik wordt er angstig van dus ik stop ermee om het te lezen. als die planeet bestaat prima, 3600 jaar geleden zijn we er ook niet van uitgestorven , anders waren wij hier nu niet geweest, de aarde en de mensheid heeft het overleeft. ga dus maar van het positieve uit, dat geef mij het beste gevoel. maar he. ik blijf lekker hier meelezen, maar ga niet meer zelf op onderzoek uit. groetjes en weltrusten voor straks, joyce