Deze en dan op 0:57 YouTube - Ghost Adventures Season 4 Episode 21 2/3 Die ja! Iieeeeh eng! Heb die enge film al wel gevonden om te downloaden, maar zonder ondertiteling. Vind ik niet erg, maar mijn man vind het niks. Die snapt er de ballen dan van, hahahaha. Is er trouwens in Nederland niet iets van een spooktocht? En dan een echte, en niet dat er verklede mensen uit de bosjes springen
goeienavond! ik dacht ik kom weer even spieken maar dat waren een paar pagina's! kom op meiden niemand hoeft te vertrekken en iedereen mag altijd haar mening geven dat doen we allemaal! en vooral bij deze onderwerpen zijn de meningen vaak verschillend maar dat is juist mooi om er met z'n allen naar te kijken! tuurlijk het is een enge gedachte dat de wereld zou vergaan en of het gebeurd of niet ook leer je er wat van, geniet van iedere dag! en is dat niet iets voor dit clubje hier om de overige 95% van de maja-oudheid op te graven?!
over de nieuwe film waar Aszz een link van had geplaatst. Moet je maar eens de trailer van bekijken, das pas eng! Ik ga morgen mijn collega eens even vragen of ie die film voor me kan downloaden, en dan wel met ondertiteling idd, niet omdat ik het dan niet begrijp maar omdat ik anders zo gefocused ben op wat ze zeggen dat ik de rest dan niet van tevoren zie aankomen, niet goed voor mijn bloeddruk Wat voor spooktocht bedoel je dan precies Aszz? Zo'n eentje waar ze echt op zoek gaan naar geesten?
Ja dat ze langs plekken gaan waar het echt spookt. Lijkt me zo ... uuh leuk. Maar niet alleen, moet wel iemand zijn hand vast kunnen houden want ik poep in mijn broek denk ik Oh en als ik ergens bang voor ben dan is het wel die deeltjesversneller. Daar heb ik het op 1 of andere manier niet zo op...
zo'n spooktocht zou ik niet durven, gewoon het idee dat je misschien wel kwade geesten tegenkomt die je niet meer met rust laten.. nee dan ga ik maar niet naar ze op zoek
Heb net wel even gegoogled en er zijn idd van die georganiseerde spooktochten, niet echt dus maar worden wel op plekken gegeven waar bv een fort uit 1800 staat of een kasteel uit 1600. Ook al zou ik dan van tevoren weten dat het allemaal niet echt is, het idee dat ik in zo'n kasteel loop met zoveel geschiedenis zou mij al de stuipen op het lijf jagen, veel te bang dat ik een echt spook tegen zou komen Dus zo'n echte zou ik helemaal doodeng vinden, en idd wat femmy zegt, dadelijk willen ze nog met me mee naar huis Maar mocht ik ooit de kans krijgen zou ik denk ik ook niet meteen weigeren, want hoewel ik er eigenlijk helemaal niets van wil weten ben ik er wel veel te nieuwsgierig naar.
Oh ik ben er helemaal niet bang voor dat ze mee naar huis komen. Ik denk dat ik daar ' sterk ' genoeg voor ben, en gewoon zo nieuwsgierig en wil het een keer meemaken. Misschien moet ik maar eens met Zac mee...
Oh, ik ga die trailer zo ff kijken, slaap k dan vannacht nog ? Ik ga wel mee op spooktocht ik poep niet in mn broek en je mag mijn handje dan wel vasthouden Ik ben ook geen giller .... maar doe voor de zekerheid dan toch maar oordopjes in, anders heb je een volle broek en ben je mischien nog doof ook
zijn er geen afleveringen van ghost adventures met ondertiteling? Ik kan me prima in de engelse taal hoor,maar toch kijkt het makkelijker. Heb zoiets eerder eens gevolgd via youtube maar dat was beetje saai, en na 1 seizoen wisselde de crew opeens en vond ik het helemaal niet meer boeiend. Aszz, zoek jij alles gewoon op via youtube door te zoeken op ghost adventures seizoen 1 episode 1 part 1 enz enz?
Ghost Adventures heeft nog nooit van crew gewisseld. Het was eerst Zac en Nick ( dat onderzoek in het Goldfield hotel ) en de 2e aflevering was Aaron er bij. En dat is nog steeds zo. Denk dat je Ghost Adventures bedoelt, dat is idd redelijk saai. Ik zoek inderdaad Ghost Adventures season 1 episode 1 op. En dan de delen, dus 1/3, 2/3 en 3/3. Ghostmedia666 op Youtube upload ze altijd snel. Ondertiteling is er niet, voor zover ik weer. Destination Truth is ook leuk! Zijn ook alweer 5 seizoenen voor. Echt een aanrader, vooral Doll Island en Hoia Baciu Forest.
cindybaby71; wel gezellig blijven komen hoor! er zijn nog zat onopgeloste zaken waar we hier ons hoofd over moeten breken
Oh ja, even terzijde, zusje heeft enkele seizoenen van The X-files op kapaza besteld! Yay, kunnen we nog eens samen kijken
ok dan wat denken jullie hiervan?? 'Zware aardbeving in Nederland' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] ff serieus hahaha ik woon dus in limburg,moet ik mijn spullen al klaar zetten??
gezellig nou het feit dat er al 'maandagavond' als tijd bij staat zegt me dat we het met een korrel zout moeten nemen
ja idd ik snap niet waarom ze zoiets nu al zeggen,gewoon de mensen bang/gek maken trouwens in jerusalem caiiro en ve vs zijn weer ufo's gesingaleerd komen ze ons halen??? hahahhaa