Oei oei, ik ben ook van Limburg, maar dan wel in België! Zal maar naar de supermarkt hollen nee serieus, heb het wel met mijn man nog besproken dat een kleine voorraad van bijvoorbeeld kaarsen, blikvoeding, water, gasvuurtje (zoals bij kamperen) ed niet slecht zou zijn! dit had mijn mama eigenlijk ook altijd, je weet maar nooit...
dat die aarbeving komt is denk ik ook wel logisch, die breukllijn loopt er, alleen is het afwachten wanneer. net als in amerika, iedereen weet dat het daar een keer goed fout gaat, maar ja wanneer. die link van die film is wel vet, doet me denken aan GHI, schrok ook niet super van de beelden, maar hij lijkt me wel super. zo een spooktocht lijkt me echt creepy, zou echt neits voor mij zijn , slaap ik nooit meer denk ik. zeg wie gaat er mee op zoek naar mayagebouwen? lijkt me echt superinteressant. groetjes joyce
ik ga mee hoor zeg maar wanneer trouwens kennen jullie puma punku? schijnt de alleroudste stad te zijn op aarde
haha, gezellig moeten we denk ik wel ff een flinke jungle training volgen , ff het leger in ofzo, aangezien de dorpen waarvan ze dan wel weten waar ze liggen in onherbergzaamgebied liggen, vandaar dat ze niet zijn opgegraven/uitgegraven. maar he ff een cursusje en langs bij nijmeegs jopie en het komt vast goed. puma punkie, nooit van gehoord, maar ik ga ff googlen, wie weet wat we vinden!! joyce
ja dat zei ik ook al laten wij de overige 95% die nog niet is gevonden van de maja-oudheid gaan zoeken haha ach we kijken donderdag gewoon dat nieuwe programma echte meiden in de jungle ofzoiets... haha aha dan bestaat er vast ook een nike punkie?
Hmmm weten jullie wat gezellig is? Ik zit omwille van verbouwingen aan de woonkamer in de veranda met overal ramen en lichtkoepels, is vrij groot maar voel me zo bekeken... Ventje is avondshift werken en tv doet het niet door de werken... en net nu loopt er precies een diertje over het platte dak!!! Brrrrrrrrrrrrrr maar snel dvdtje opgezet want die stilte is niets voor mij!
en dan kom je in dit topic kijken als je rare geluiden hoort? en weet je zeker dat het een diertje is? grapjeee
hahah Die kraaien heb ik het trouwens niet zo op hoor.. zie dat ook vaak als een "slecht" voorteken.. maar ja zit vaak tussen de oren hè
Ahum............. ik hoooooopp het toch denk een fluwijn of wezel of zo iets, zit hier best wel veel!
ojee als er maar niet wat staat te gebeuren heb sinds gisteren ook weer eens last van mijn spastische darm het is iig wel lekker weer laten we daar dan maar van genieten (vanaf de werkplek).
Ohw Femmy jij ook spastische darm? Héééééél vervelend he! Ik heb er nu voor het eerst weer last van sinds de zwangerschap en bevalling! Was zo leuk om daar eens een jaartje vanaf te zijn (bijna toch) maar nu is ie er weer je moet het hebben om het te begrijpen want tis echt wat anders dan wat 'buikpijn'...
ja zo pijnlijk heb wel een advil op, normaal helpt dat bij mij goed tegen pijn maar dit houdt het toch niet helemaal tegen! gisteren leken het wel weeen ik keek naar mijn buik ik dacht nee toch (heb nog wel een buikje na 2 zwangerschappen) maar goed hopelijk trekt het snel weer weg!
Ja, dan zwelt hij behoorlijk op he! Ik zie hier dan echt een soort 'slang' lopen net boven mijn onderbroek, das dan blijkbaar mijn dikke darm... Maar heb wel een vrij platte buik dus dat valt meteen op dan, moet dan ook een grotere broek aan! Ik heb ook nog eens koemelkallergie daarbij dus helpt er niet aan... maar de SD is van de stress hoor hier! BAH! Lekker ontspannen en het trekt hopelijk snel weg! *sorry voor het offtopic kletsen over darmen trouwens *
ja idd stress ook of een ontlading ervan! hm ok het viel mij ook op dat ik ook last kreeg na een beker melk?! maar andere dingen kan ik wel gewoon eten of drinken met melk erin! soms voel ik mijn darmen zelfs bewegen best vreemd! ach ja we gooien er een 'wie weet zit er een alien in mn buik' tegenaan en het is toch alweer meer onderwerp-gericht
ik had net nog even op de seismic monitor gekeken, in japan zijn er weer 3 aardbevingen geweest met 6. nog wat...pfffffffffff is toch ook vervelend als je de hele tijd door elkaar geschud wordt hahaha word je dalijk nog zeeziek hihih
nou dat houdt maar niet op daar in japan wat een zorgen zullen die mensen hebben! ik ga daar vanavond wat over zoeken die maya's en hoe dat zit!