Sorry lap tekst...! Femmy: wil best eens kijken mocht je er wel een keer een foto van willen hebben. Mocht je hier overigens in geloven (want he je kunt het ook gewoon mooie poppen vinden natuurlijk) de poppen horen eigenlijk in een paartje..2 dus.
Die heb ik een tijd geleden gezien (en volgens mij was dat n.a.v. een link van jou) en heb er zo'n klote nacht door gehad..alsnog bedankt dus!:x
Wel heel interessant! Ik heb die poppen niet in huis ( vind ze dus eng eruit zien, blijkbaar waarschuwt het onderbuik gevoel mij er toch voor om ze aan te schaffen ). Wel heb ik van mijn vader 2 trollen gekregen uit Noorwegen. Deze staan voor geluk in het leven. Heb ze echt al een jaar of 15 in mijn huis ( of in het verleden mijn slaapkamer ) staan. Die hebben gelukkig nog nooit bewogen.
wat is er met dat bos dan? ken ik niet? wat gebeurd daar? Zo, en nu ff die lap tekst van allwoman lezen, heb zo'n vermoeden dat ik daar dalijk de koude rillingen van krijg
hahaha hoe komt het toch dat ditte achter je zin me het gevoel geeft dat ik dan iets heel engs te zien krijgt??? maar die verrekte nieuwsgierigheid ook..ik ga ff googelen
dus die poppen zouden behekst zijn?! dan zal dat niet meer werken als ze door vreemden gekocht zijn toch (net als bij mijn ouders)
nee joh niet al die poppen..gelukkig niet het kan..en je hebt dan meer kans bij de heel oude die ook echt daar vandaan komen. We hebben er altijd heel veel in de fam gehad! als je een foute hebt gaat dat wel gewoon door..het zit in/bij de pop maakt niet uit van wie je hem krijgt.
De link heb ik er eerder neer gezet hoor, maar ik kopieer 'm wel even voor je Destination Truth Season 3 Episode 1
Nou, dat zal ik je wel ff vertellen..heb alleen nog maar de voorstukjes gezien en ik voel t al in mijn nek kriebelen..dat gaat nog leuk worden
whihihi en dan toch doen? slaap lekker vanavond.... Ik ga eten koken...ben niet weg te slaan van de site vandaag.
Die man die zo ineens werd weggetrokken! zou je maar gebeuren zeg..was echt een spannende afleverig! Blij dat het nog licht is buiten Nou Aszz, veel plezier in dat bos..ik pas maar
ja ok mijn ouders, mn ma had hem van een of andere beurs! ziet er ook echt wel oud uit dus ik denk dat hij daar wel vandaan komt, heb hem nooit zien bewegen, wel zelf gedaan als kind dus ik hoop niet dat ze dat erg vinden