i love destination truth, en vooral josh gates. die mag echt wel een keer een beschuitje komen eten, ik moet altijd zo lachen om die man, echt heerlijk. die aflevering van doll island is echt creepy!! net zoals de aflevering dat ze in dat prypiat waren. tenminste ik geloof dat het zo heette, dat spooksdorpje bij tsernobyl. die aflevering was ook echt creepy. ik ga nu even naar die link kijken! doeg doeg
ik ga binnenkort eens een foto maken van de wajang-pop.. mijn ouders zien me aankomen.. das weer eens wat anders dan een foto van je kind of je huisdier laten lezen ikzelf heb wel een goed gevoel bij de pop voor zover ik dat kan hebben. dan heb ik meteen een nieuwe vraag, ander onderwerp; vroeger sliep ik vaak slecht als kind, dan lag ik wakker en was toen al bang voor geesten en ufo's, dus op een nacht lag ik weer wakker, hoor ik wat lopen over mijn dekbed (en voelde het ook) en opeens vlakbij; 'pak me dan als je kan je kan me toch niet pakken' jullie denken vast jajaaa maar ik weet zeker dat ik wakker was, op dat moment lag ik wel diep onder de dekens (nadat ik dat hoorde) maar ik was echt bang! ik vraag me echt nog steeds af wat het was?! of heb ik gewoon een te grote fantasie? heb nog wel een keer wat anders gehoord en ik denk dat ik me daarna echt helemaal heb afgesloten!
Oh die aflevering was ook best freaky ja! Sowieso is Tsjernobyl eng. En Josh Gates is echt geweldig. Ik verdenk hem er van dat hij stiekem erg homo is, maar hij is zo grappig. Droogkloot. @ Femmy, aaai dat klinkt erg eng! Nooit gehad, gelukkig.
wij kijken nu deze link (dat word een slapenloze nacht) wat raar zeg die man die zomaar van zijn plek werd 'gehaald'!
Tja meid,wie ben ik om te zeggen dat je teveel fantasie hebt ik kijk echt niet gauw ergens van op. Het kan best wat geweest zijn natuurlijk..wel fijn dat je er nu geen "last"meer van hebt toch!? Ik ga nog wel googlen voor meer filmpjes
Weet iemand waar ik de hele documataire kan vinden? Zou deze heeeeel graag willen zien YouTube - CHILDREN OF THE GRAVE (SyFy/NBC Universal) geen idee of ze echt zijn of een stelletje bedriegers maar las dat ze de winnaars waren van de beste paranormale documenataire.
nou gelukkig nog kunnen slapen, ja wie weet zijn het allemaal bedriegers en is alles nep dat kan! je weet het pas zeker als je er zelf bij bent maar dat zou ik echt niet durven
bedenk me ook altijd bij die series dus ook destination truth dat het nog steeds allemaal nep kan zijn, en zoek ook altijd wel weer verklaringen daarvoor. maar nep of echt josh blijft wel erg leuk hoor!! net als de film paranormal activity, supermakkelijk om te maken eigenlijk, zo heb ik ook echt naar de film gekeken, anders zou ik echt maanden niet slapen. hebben jullie dat ook, dat je eigenlijk iedere avond wel een keer denkt, als ik maar niets zie? ik weet niet wat dat is hoor, maar vind het behoorlijk irri van mezelf. ik wil bv altijd perse als eerste naar boven, manlief moet achter mij. ik moet met mijn hele lijf onder de deken, ok hoofd niet, maar zoniet dan voel ik mij bekeken en totaal niet fijn/veilig. het is heel erg maar zelfs toen de kinderen een flesje nodig hadden en we de fles beneden hadden staan durfde ik niet naar beneden. dus manlief mocht zijn bed uit terwijl ik bv vrij was de dag erna, maar zo erg is het dus. ben gewoon ontzettend bang om "iets "te zien. daar heb ik ooit weleens met iemand over gesproken en zij zei toen al het komt waarschijnlijk doordat je als kind zijnde toch iets gezien hebt waardoor je erg geschrokken bent en het compleet hebt afgesloten. ach ja, het zal wel nooit weggaan, heb mijn weg er wel ingevonden, maar vind het gewoon niet leuk. fijne avond en weltrusten, joyce
We vroegen ons toch af (ik iig wel) hoe het toch kon dat er in verschillende landen verschillende gebouwen, beelden, tekeningen enz enz zijn gevonden die veel overeenkomsten hadden met degene die in andere ver gelegen landen waren gevonden? Terwijl dat vrijwel onmogelijk moest zijn aangezien je miljoenen jaren geleden niet zomaar even naar de andere kant van de wereld kon reizen? Nou ja, als je dan ziet hoe de wereld er miljoenen jaren geleden in 1e instantie uitzag (wat ik eigenlijk wel wist maar even vergeten was) dan vraag ik mij af of ik mijn theorie over buitenaardse wezens, die overal in de wereld de mens hebben geholpen met bouwen, niet moet bijstellen Pangea - Wikipedia
hoi jessy, bedoel je met je mening bijstellen dat je niet denkt dat ze geholpen hebben of juist wel? het is idd wel raar dat je niet zover kon reizen en dat je wel dezelfde tekeningen etc terugziet. het zal me niet verbazen als er buitenaardsen in het verleden hier zijn geweest. misschien waren de maya's en egyptenaren wel buitenaardsen, het zou toch eigenlijk zomaar kunnen. wat zouden we toch graag al die antwoorden willen weten he, maar ja dan kunnen we er niet lekker meer over speculeren!! fijne avond, xx
Joyce: dat heb ik niet,maar ja das niet zo gek he ik begrijp het wel hoor en ik denk ook dat veel mensen bang worden gemaakt van het beeld wat de media maakt van paranormale activiteiten..daarin worden toch vooral de overtrokken en de extreme gevallen uitgelicht. Paranormal activity vond ik niet zo leuk..ook wel realistische dingen erin en de manier van filmen vind ik wel weer leuk net als de blair witch project.
Ja maar de continenten zijn miljoenen jaren geleden uit mekaar geschoven en doen dat nog steeds trouwens, en de egytpenaren en zo zijn toch 'maar' duizenden jaren geleden he brrr creepy filmpjes zeg!!!
vorig jaar kwam mijn vriend er al mee dat hij ergens had gelezen dat binnenkort uit zou komen dat er wel degelijk contact is met leiders en buitenaardsen; Politiek leiders en buitenaards contact ze kunnen toch niet alles geheim blijven houden vooral niet met internet enzo?!
ja dat heb ik ook gelezen ben benieuwd wat nog allemaal komt,overal op de wereld worden nu ufo's waar genomen. ik vraag me af waarom we naar dit nieuws zelf op zoek moeten gaan? waarom wordt dit niet in het nieuws bekend gemaakt??
ja want uitkomen zal het toch wel! lijkt me wel gaaf als het dan ooit officieel gaat gebeuren, obama ofzo met een alien naast zich
Hihi ja die heb ik ook al gezien!!! Meiden, willen jullie please please voor ons stemmen??? Tis voor een poster in flair? Jij en je baby | Flair.be THANKS
ik heb gestemd, hopelijk op de goeie leuke foto! ja die foto dat was zeer waarschijnlijk de weerspiegeling van bush zelf