ik had al gestemd op een foto. Veel succes met de wedstrijd! Als iedereen hier ook stemt, dan kom je een heel eind
nee, eigenlijk geen enge dingen, gelukkig, meegemaakt. tot nu toe overleven we de gevolgen van de supermaan, de aardbeving in amerika is uitgebleven, de aliens zijn nog niet geland, en onderhand geloof ik ook niet meer zo in niburu. hopelijk zendt scifi snel de nieuwe afleveringen van destination truth uit, wil weer lekker smullen van de verhalen en off course van josh!! haha joyce
Kennen jullie haar nog van uri geller? YouTube - 1. Uri Geller Lepelvrouwtje Joke magnetisch magnetic hoofd en borst
thanks voor de stemmen! wij zijn die waar de pagina op opent (mila in het roze en ik met paars topje)
ik herken haar niet, keek wel vaak die programma's! en er dan in geloven met die spelletjes die uri geller deed 'via de tv bij jou thuis' dat je dan met je hand op het scherm moest en je dezelfde kaart overhield, echt erg
wie weet is er wel iets gebeurd waardoor alles langzaam gaat veranderen, heb ook weleens over zulke verhalen gehoord
vanochtend is indonesie getroffen door een aardbeving met een kracht van 7,1 Aardbeving treft Indonesië | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl we hadden het een paar weken geleden over the ring of fire en dat ze voorspelden dat daar vele aardbevingen zouden komen (is natuurlijk ook een groot risicogebied).
kan iedereen dat dan? vroeger bleven ze al met moeite aan mijn neus hangen dus ik denk dat het bij mij niet werkt moet je die lepels nog opwrijven?
Nee je hoeft er niets mee te doen. de een zegt dat het met je magnetisch veld heeft te maken,de ander wijt het aan een vette huid Niet iedereen kan het. Hier niemand die ik ken,behalve mijn dochters en ik haha ach ja tijd teveel en bestek te weinig. Zal zo foto plaatsen..sta ik ff voor joker
hahaha gaaf zeg! dus je moet je bestek er gewoon opleggen? ga ik vanmiddag proberen we hebben hier onze eigen Urina Geller graag ook de foto met allemaal muntjes
echt stoer, ik denk ook niet dat het mij lukt, iig niet met een paperclip net, moet het zilver bestek zijn want dan gaat het ook niet lukken!?