de ZP-Files

Discussion in 'Algemene clubs' started by femmy, Mar 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    precies daar mag dan wel een melding van gemaakt worden lijkt mij...hoe vaak heb je dit nu gehoord dan?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, of het zijn echt demonen. Ik bedoel, kindergeesten? Ik kan me niet voorstellen dat kinderen op aarde blijven, die zijn toch in principe altijd onschuldig?
    Of het zijn de geluiden uit het verleden ofzo.

In ieder geval, zijn het geen geesten dan de politie bellen, want dat is gewoon overlast.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ja of mishandeling als die kinderen iedere dag rond 12 uur snachts om mama roepen?!

4. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik hoor eigenlijk wel iedere nacht iets (als ik nog wakker ben rond 12en dan) Altijd geschuif en gegooi met deuren. En vaak ook wel stemmen maar heb daar nooit zo direct op gelet want ik dacht dat het gewoon de buren waren:) Vannacht dus echt bewust geluisterd en dan hoor je dus echt stemmen en gehuil. Wil echt heel graag geloven dat het de onderburen zijn...alleen om ons heen wonen enkel stellen of alleenstaanden...helemaal geen kinderen. De dichtsbijzijnde kinderen wonen 5 huizen verderop..lijkt me toch sterk dat ik die hoor?

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb het filmpje hier ook gisteren gezien (stond op de onlinekrant)... lijkt me redelijk nep eerlijk gezegd... bijna zoals blair witch gefilmd!
    En anders zou het toch ook op het echte nieuws komen en zou er vanalles rond te doen zijn?

6. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    hopelijk kan je het opnemen! ben echt benieuwd! nog wat kunnen vinden over dat pand of misschien over de plek?!

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Heb wel kunnen vinden dat in ons blok in de 2de wereld oorlog veel joodse mensen hebben gewoond. Heb niet specifiek op het huis van de buren iets kunnen vinden want veel documenten zijn gewoon of verdwenen of niet openbaar:( Maar heb zelf nu het idee dat er misschien een joods gezin heeft gewoond dat op niet zoon fijne manier om het leven is gekomen? Tis natuurlijk ook maar een gokje denk niet dat ik er echt achter kan komen zonder dingen aan te gaan vragen bij de gemeente..

8. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    wel interessant! lijkt me ook wel eng hoor nu je dit weet en dat het zoiets kan zijn!

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik vind het niet echt eng. Bedoel behalve de geluiden heb ik er geen last van ofzo. Vind het als het geesten zijn eerder zielig voor hun dat ze er blijkbaar vast zitten. Ben echt benieuwd of het vanavond weer zo is:) heb de batterij van mn telefoon al opgeladen zodat ik vanaaf klaar zit met mn recorder:p Heb vanmiddag nog wel naar de makelaar gebeld of ik het echt goed begrepen had dat er niemand woont. Maar hij heeft me verzekerd dat het echt leeg staat. Volgends mij vond hij me echt raar dat ik daar voor belde:)

10. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Zou bijna in staat zijn om een nacht bij je op te bank te gaan slapen, zo nieuwsgierig ben ik:p

Maar ben het wel met de andere dames eens dat mocht het geluid nou gewoon van je onderburen komen of zo , dat daar wel een melding van gemaakt moet worden? Lijkt me niet normaal dan.

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Daar gaan we dan vant weekend achter komen. Onder mij wonen 2 studenten en die gaan naar hun ouders met pasen:p Dus stel ik hoor wat met pasen dan zijn het zeker niet de onderburen. Ben nu zelf wel heel nieuwsgierig of de vorige buren ooit iets gemerkt hebben terwijl ze er woonde als het iets is...Vriendin van mij vind het ook helemaal spannend enzo die is zowat in staat dat huis te huren om er te kunnen kijken:p

12. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    kan je zoiets niet aan de makelaar vragen? of je er een nachtje mag verblijven hahaha als hij je toch al voor gek verklaard :p ja ik zat ook nog te denken idd zouden die vorige bewoners er wat van gemerkt hebben? wel raar als je iedere dag hetzelfde hoort om dezelfde tijd, alsof het ook een soort bandje is!

13. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Wie weet zijn de vorige eigenaars daarom wel verhuisd? Of maak ik het nu te spannend?:D

14. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    jaaa we kunnen daar een zp-files-meeting houden voor de deur ;)

15. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hehe soort van spook tocht startpunt huize nessa:p Gaan we net als in die filmpjes met een zaklamp op de kale vloer zitten wachten:p ik zie ons al helemaal gaan:D

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik doe meeeeee!!

17. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ik luister eerst wel met een glas, blijft een beetje eng he ;)

18. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ja leuk! hangen we een paar camera's op en dan gaan jullie fijn in het donker zitten op de koude kale vloer en..vooruit, ik offer me wel op..blijf ik in de woonkamer van Nessa zitten waar ik alles via de laptop in de gaten kan houden:D

19. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ja dat is ook een goed idee! en ik neem mijn camera mee, is mijn hobby en ok heb misschien al eens een geest vastgelegd maar meerdere..

20. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    *ziet haar woonkamer langzaam veranderen in een of ander gohsthunterinfocentrum:p*
    pff ben nu echt nieuwsgierig waarom ist nog geen 12 uur?:p

Share This Page