Ga zo naar bed dus ben benieuwd hoor momenteel alleen muziek van de onderburen Zal iedergeval ff posten of ik wat gehoord heb kan wel even via mn bb. Iemand enig idee of ik ergens geluidsbestanden kan uploaden naar internet als ik vnaaf wat kan tapen?
Ben gewoon errug nieuwsgierig.. En idd, over het algemeen erg nuchter, maar toch kun je sommige dingen soms echt niet logisch verklaren.. Zo, nu ff verder scrollen of er iets gebeurd is vannacht!
spannend!!! had me ook raar geleken als je nu plots niks meer zou horen! ben benieuwd hopelijk zijn de opnames gelukt!
Ben erg benieuwd!! O en kids kunnen net zo goed blijven "hangen" het ligt helemaal aan de doodsoorzaak ..als iemand onverwacht of op een traumatische manier om het leven is gekomen zijn ze vaak nog aardgebonden en/of niet eens bewust van hun dood..vandaar dat vaak hetzelfde "filmpje"... Zolang er bepaalde dingen nog niet verwerkt zijn kunnen ze nog niet "over" Maar het wordt wel een interessant verhaal zo
Oke de opnamens zijn gelukt...vind het nu opeens wel creepy zo even op de pc kijken of ik ze iets duidelijker kan maken en online kan krijgen.
Zooooooo na 2,5 uur kloten en pielen is het me eindelijk gelukt om dat stomme fragment speciaal voor jullie op youtube te plaatsen zodat jullie mee kunnen luisteren. Heb de film wel wat bewerkt om het gesnurk van mn vriend en de krolse kat van de buren eruit te halen en de geluiden iets harder te zetten zodat het goed hoorbaar is want in het echt is het natuurlijk een vrij zachte opname (zit een muur tussen) Dit is de link naar het fragment: YouTube - opname nessa 20 april._0001.wmv ben benieuwd wat jullie er van denken.
Zijn al die geluiden ( dat schuiven e.d. ) in die andere ruimte? Want het klinkt alsof het dezelfde ruimte is als waar de opnames gemaakt zijn.
Tis iedergeval niet bij mij in de slaapkamer.Daar staat enkel een bed en daar zat ik op dus had wel gemerkt als die was gaan schuiven. Moet er wel bijzeggen dat ik het fragment echt bewerkt heb dus alle ruis en dagelijkse geluiden heb ik eruit gefilterd. En wat je nu hoort heb ik een keer of 10 versterkt omdat de originele opnames heel erg zacht zijn. (ik hoor het al niet zo hard dus mn opname was nog onduidelijker) Als jullie willen wil ik de orginele opname van de week ook wel online proberen te krijgen dan hoor je niet zoveel maar het is wel de orginele opname. Nu even geen zin in aangezien dit me al 2,5 uur heeft gekost omdat ik er perse een filmpje van moest maken van youtube:x Maar als je deze geluiden dus zeg maar wat zachter voorstelt (beetje fluister niveau) dan krijg je dus ong wat ik 's avonds hoor.
Dat plaatje hahah ik ben benieuwd naar de originele opname. ik vind het wel vreemd klinken,het klinkt alsof er iets over de grond gesleept word..en dan iets wat omvalt of een deur die dicht gaat. (dacht eerst nog aan ratten of muizen die misschien ergens mee slepen) totdat ik een kindje mama hoorde roepen. mijn interesse heb je!
Huh?? Jeetje.. en dat hoor je elke avond? Zat met mn oren tegen de boxen van laptop aan (tv staat aan hier), en schrok me de pleuris bij de harde knal bijna op het einde. En dan een kindje dat wat verbaasd/paniekerig 'mama' zegt.. Klinkt idd alsof er heel wat versleept, verschoven wordt enzo.. brr..
ja ik moest toch wat qua plaatje vond deze wel melig. Zal vant weekend ff aant kutten gaan met de originele opname. Mn vriend vind jou muizen idee ook aannemelijk klinken. Die vond de opname niet zo tof
Haha! kan ik me voorstellen! Mijn man zou ook er alles aan doen om dit gewoon te verklaren op een voor hem logische manier.. zal het vanavond eens aan hem laten horen, eens kijken wat hij zegt..