hoi, ook hier geloofde ik er niet in, vind het gebeuren volgend jaar en dan vooral die 12e planeet iets enger, maar goed dat is weer een ander verhaal. maar ben toch blij dat de dag voorbij is en er geen rare dingen gebeurd zijn. ik zei thuis al zal je net zien dat er in amerika een aardbeving plaats vind in die san andreas breuk, nou dan knijp ik hem toch wel een klein beetje. maar volgens mij zijn er geen ernstige dingen gebeurd. kunnen we vanavond met een gerust hart naar 2012 kijken. groetjes
Heb ik vorig jaar gezien... tis natuurlijk een typisch amerikaanse film, maar ik vond hem niet slecht
ff in de break het is wel spannend! wel grappig dat ze in het begin die planeten ook lieten zien dus dat het daar wel mee te maken heeft (planeet X) alleen dat nu alles totaal openbreekt?..
Dat zal wel meevallen. Als er een land bekend staat om haar tornado's dan is het America wel. Komt daar zo regelmatig voor dat het haast 'normaal' is. Heb gelezen dat er vorige maand ook eentje geweest is maar volgens mij is dat niet in het nieuws geweest? Of ik heb het gemist, kan ook. Denk alleen dat het nu meer opvalt door alle paranoia's die roepen dat de wereld vergaat.
Nou inderdaad! Ghost Adventures en Ghost Hunters hebben weer wat nieuwe filmpjes. Check dit lid van YouTube. YouTube - ‪Kanaal van GhostMediaReborn‬‏ En SyFy heeft een nieuwe serie, Haunted Collector. Wel een beetje lame, maar goed te zien.
dat is een tijd geleden!~ jammer dat we niks meer horen over het huis met de geluiden! ik was wel benieuwd! houden jullie de lucht al in de gaten s avond's? misschien zie je wel een planeet Xje verschijnen.. Nostradamus had natuurlijk ook voorspeld dat de aarde in 2012 zou vergaan en nou las ik dat hij sprak over een vuurrode lucht die ons einde zou worden? iemand legde al de link tussen planeet X & die voorspelling! ik vraag me af hoe zoiets eruit zal zien want hij moet dan gauw echt wel te zien zijn, ik zag gisteren wel een blauwe knipperende planeet.. het zal maar gebeuren zeg! als ik de verhalen lees en foto's over die bunkers dan ga ik toch wel twijfelen! Het grote bedrog van Planet X hier staat ook een foto van die bunkers tussen, zit je toch ook niet op je gemak?.
Ik heb 2 weken geleden tijdens de maansverduistering nog naar Orion zitten kijken en kan echt niets zien!!! Gelukkig maar ik zou helemaal freaken
ik las ergens dat die planeet meer aan de zuidpoolkant komt dus zouden we hem hier wel uberhaupt zien? toch wel denk ik als hij van zo'n afstand komt? haha nouja knus ik zou me heel opgesloten voelen en dan die TL-buizen erbij. en na een jaartje of 7 denken die hoge heren weer naar buiten te komen en te kunnen verder heersen over wat er over is gebleven qua volk... tja ik denk niet dat dat zo makkelijk zal gaan! Ineke; heb je de maansverduistering kunnen zien? hier was toen helder weer voorspeld, ik heb klaar gezeten met mijn camera maar het was bewolkt!
alweer een tijdje geleden maar ik kwam deze foto op het net tegen en ik wou hem even met jullie delen, nou dames ik zoek mijn zwitserse bunker maar vast op