de ZP-Files

Discussion in 'Algemene clubs' started by femmy, Mar 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Yay! Tis de 22 ste ;)

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hoera we zijn er nog hahaha

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi, ook hier geloofde ik er niet in, vind het gebeuren volgend jaar en dan vooral die 12e planeet iets enger, maar goed dat is weer een ander verhaal.

maar ben toch blij dat de dag voorbij is en er geen rare dingen gebeurd zijn:).
    ik zei thuis al zal je net zien dat er in amerika een aardbeving plaats vind in die san andreas breuk, nou dan knijp ik hem toch wel een klein beetje.
    maar volgens mij zijn er geen ernstige dingen gebeurd.

kunnen we vanavond met een gerust hart naar 2012 kijken.

groetjes

4. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    wij gaan ook kijken! ben benieuwd! is vast weer zo'n typisch amerikaanse dramafilm ;)

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Heb ik vorig jaar gezien...
    tis natuurlijk een typisch amerikaanse film, maar ik vond hem niet slecht ;)

6. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ff in de break ;) het is wel spannend! wel grappig dat ze in het begin die planeten ook lieten zien dus dat het daar wel mee te maken heeft (planeet X) alleen dat nu alles totaal openbreekt?..

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nu alweer 10tallen doden in de vs door een orkaan :$ of het nu toch langzaam gaat beginnen??;)

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Dat zal wel meevallen. Als er een land bekend staat om haar tornado's dan is het America wel. Komt daar zo regelmatig voor dat het haast 'normaal' is.
    Heb gelezen dat er vorige maand ook eentje geweest is maar volgens mij is dat niet in het nieuws geweest? Of ik heb het gemist, kan ook.
    Denk alleen dat het nu meer opvalt door alle paranoia's die roepen dat de wereld vergaat.

9. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Even omhoog;)

Hoe staat het met de geluiden uit het leegstaande huis??

nog enge filmpjes?

10. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    oja dat verhaal met die geluiden daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat nu gaat?!

11. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje

Even up;)

wat een rust hier opeens!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

13. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ah,zal eens gaan kijken,thanks!

14. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    leuk binnenkort ook eens kijken die nieuwe filmpjes! :)

15. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    dat is een tijd geleden!~:) jammer dat we niks meer horen over het huis met de geluiden! ik was wel benieuwd!

houden jullie de lucht al in de gaten s avond's? misschien zie je wel een planeet Xje verschijnen.. Nostradamus had natuurlijk ook voorspeld dat de aarde in 2012 zou vergaan en nou las ik dat hij sprak over een vuurrode lucht die ons einde zou worden? iemand legde al de link tussen planeet X & die voorspelling! ik vraag me af hoe zoiets eruit zal zien want hij moet dan gauw echt wel te zien zijn, ik zag gisteren wel een blauwe knipperende planeet.. het zal maar gebeuren zeg! als ik de verhalen lees en foto's over die bunkers dan ga ik toch wel twijfelen!
    Het grote bedrog van Planet X
    hier staat ook een foto van die bunkers tussen, zit je toch ook niet op je gemak?.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb 2 weken geleden tijdens de maansverduistering nog naar Orion zitten kijken en kan echt niets zien!!!
    Gelukkig maar ik zou helemaal freaken ;)

17. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Och die bunkers zien er wel knus uit toch?:D

18. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ik las ergens dat die planeet meer aan de zuidpoolkant komt dus zouden we hem hier wel uberhaupt zien? toch wel denk ik als hij van zo'n afstand komt?

haha nouja knus ik zou me heel opgesloten voelen en dan die TL-buizen erbij. ;)
    en na een jaartje of 7 denken die hoge heren weer naar buiten te komen en te kunnen verder heersen over wat er over is gebleven qua volk... tja ik denk niet dat dat zo makkelijk zal gaan!

Ineke; heb je de maansverduistering kunnen zien? hier was toen helder weer voorspeld, ik heb klaar gezeten met mijn camera maar het was bewolkt!

19. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    alweer een tijdje geleden maar ik kwam deze foto op het net tegen en ik wou hem even met jullie delen, nou dames ik zoek mijn zwitserse bunker maar vast op ;)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaaaaah *rent hysterisch rond*.

Share This Page