zo te zien kunnen we die planeet makkelijk aan, vuurtje erbij en klaar maar goed het geloof erin word steeds minder aangezien hij toch nog nergens gespot is!
toch wel grappig dat er in de "bunkers" die gebouwd zijn een auto staat. wat mijn inziens dus gewoon een parkeer garage is. nou ja als we gaan dan gaan we met zijn allen. ik heb me eerder als kind enorm druk gemaakt over het feit dat in het jaar 2000 de wereld zou vergaan (werd altijd door mijn moeder verteld) en was altijd aan het rekenen hoe oud ik zou zijn als ik dood zou gaan. dus nu zie ik wel wat ervan komt.
ja misschien hebben ze vast een auto opgeslagen of is het zo groot dat je beter met een auto kan verplaatsen daarbinnen.
HAha grappige foto Ja nu ist weer stil errond he! We zullen zien, als het komt, zal het toch niet zomaar te stoppen zijn, dus we gaan er ons niet teveel over druk maken! Die oranje substantie lijkt me wel vies eerlijk gezegd! Het is zoveel he! Bah...
Of je er nu wel of niet iets aan kunt doen soms zit het me nog steeds wel hoog als ik naar het koppie van mijn zoontje kijk. Heb er soms zelfs nachtmerries over, helemaal irritant.
Eergister avond trouwens, zat op de bank, vriend had nachtdienst dus die was er niet. 1,5 meter naaste me heb ik boven de schouw een spiegel hangen. Dus ik zat een beetje te forummen en tv te kijken zie ik inees iets voorbij schieten in de spiegel,naja dan kiijk je en zie je niets meer natuurlijk. Brrr was meteen weer op mijn hoede.
ja precies en juist het idee dat je er niks aan kan doen maar het zomaar voorbij kan zijn, al krijg ik steeds meer het gevoel dat er niks zal gebeuren qua planeet die langs zou komen want dan was er echt wel al wat uitgelekt en er is ook nog geen foto van te vinden!
Brr Draak, vreselijk!!! Heb ik ook soms, zeker als ik alleen ben, zie ik soms 'iets' in m'n ooghoeken of voel ik me niet zo alleen... wel veel minder nu dan enkele maanden geleden... Qua dat het zo voorbij kan zijn, dat heb ik aan de lijve ondervonden na mijn bevalling (door hevige bloedingen weer op ICU beland), dus dan word je wel nuchterder, kan ook zomaar ineens gedaan zijn...
goeiemiddag dames! normaal ben ik niet zo met orbs bezig en heb er eigenlijk niet veel mee, tot ik vanmiddag wat foto's aan het maken was van de kids die gek aan het doen waren en bij mijn dochtertje zoveel bollen te zien zijn?! en vooral deze vind ik apart want ik zie er wat in maar ik ben benieuwd of jullie ook wat zien dus ik zeg nog niks..
ik moet eerlijk zeggen dat ik er een hond in zag. ik dacht ook dat een hond naast het meisje lag. maar door het kleine stukje van de foto was het niet helemaal goed zichtbaar. ik zie dus geen gezicht er in maar een hond.
Ik heb gister Ghost Lab en the haunted zitten kijken op discovery investigation... Zeker die the haunted is spannend. Brr... Heb half zitten kijken. Zit je eerst 3,5uur spook dingen te kijken en is dat afgelopen zegt vriendlief, ja dan kunnen we nu naar bed. Nou sorrie,maar ik moet eerst weer ff dat gevoel van mij afschudden anders slaap ik niet of krijg ik weer nachtmerries hahaha
hihi dat heb ik ook gezien. vond vooral die met die bloedende muren eng. heb ik ook maar half zitten kijken haha
nee ik voel er ook weinig bij ik zie er alleen een katten 'gezicht' in duidelijk neus en mond en ogen, dat vond ik wel erg apart!
ik kijk nu met me laptop en zie ik gewoon de golven van het haar. terwijl ik op me vaste pc wat anders zag.