die neus vind ik zo duidelijk een kattenneus! ik denk omdat de kids lekker aan het spelen waren ofzo en ons dochtertje is ook gek op dieren, ze verteld vaak dat ze later zelf een kat word. ik heb dus een hele rits foto's met bollen erop alleen daar! en de meeste bij Lisa, ik voeg de foto op origineel formaat toe!
goeienavond! wie wil er naar area 51 in amerika? & een helikoptervlucht en logeren in een hotel bij the grand canyon?.. die reis is dus te winnen bij radio 538!!! ik heb mezelf maar alvast aangemeld dat zou gaaf zijn.
en bedankt voor het duimen het heeft geholpen, ik heb iig 2 bioskaarten gewonnen en een sweater en donderdag krijg ik te horen of ik naar amerika ga, dat zou wat zijn zeg waaaaa en ik was net op de radio (best eng haha).
Ik kijk dat ghost lab wel geregeld de laatste tijd, maar het is best wel dom. Hun horen,zien ed van alles en wij net niet telkens. Of die evp's die ze maken, dan horen hun die stem iets zeggen en vinden ze het SUPERRR duidelijk,nou ik hoor dr geen drol in hoor,echt dom.
nog een half uurtje en dan word er iemand getrokken uit de hoge hoed, ben 1 van de 4 de rest zijn mannen dus ik ben benieuwd!!
een paar minuten voor half 12, ik keek mee op de live stream van 538, barry gooide de 4 kaartjes met namen op de grond, hij pakte er 1 en hij gaf hem aan iemand om het nummer te bellen, jawel mijn telefoon ging over 'dit is een testtelefoontje van KPN' 'echt niet' riep ik en jawel allemaal ik heb de reis naar AMERIKA GEWONNEN!!!!!
ik weet ondertussen niet meer hoe die ster planeet komeet of wat dan ook wel genoemd word maar dit is een goed bericht Komeet Elenin valt wellicht uit elkaar