de ZP-Files

Discussion in 'Algemene clubs' started by femmy, Mar 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Voor mij hetzelfde verhaal...:(

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    me to, ben er wel maar wordt alleen maar bang van alle verhalen.

toevallig wel op de website van nasa geweest mbt die planeet niburu, daar las ik toch wel een logische verklaring.
    Als deze planeet in 2012 aan de hemel zou verschijnen zou hij nu al zichtbaar moeten zijn met de telescopen en al die andere apparatuur.
    Volgens nasa kan dit dus niet gebeuren.

maar al die andere enge dingen, bah bah bah.
    ik mag alleen hopen mocht er iets gebeuren met de wereld, dan hoop ik ook dat het snel gebeurd, in een keer uit elkaar klappen ofzo, maar niet ene oorlog of langzaam aan met zijn allen vergaan.

ik heb liever dat mijn vliegtuig in een keer ontploft dan dat je eerst 3 minuten in doodsangst naar beneden stort, dat principe zeg maar:).

probeer me er nu maar een beetje van te distancieren, lees wel lekker mee hoor, maar mocht er iets gebeuren dan is dat hoogstwaarschijnlijk onafwendbaar, dus dan maar hopen op een mooi leven in het hiernamaals.:)

groetjes joyce

3. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    gewoon blijven komen hoor allemaal ik vond het juist zo gezellig en ja het zijn toch maar gedachten die al vaker gezegd zijn (dat de wereld vergaat) moet ook zeggen dat ik gisteren maar moeilijk in slaap kwam ook door de gedachte dat als het aliens zouden zijn die bij de rampplek waren wat ze daar kwamen doen, zouden ze mensen meenemen? vond het gewoon een eng idee dus ik begrijp het wel, tijd voor wat andere verhalen hier! ;)

we hebben paranormal activity 2, deel 1 vond ik wel tegenvallen, vooral door alle verhalen dat hij zo goed was, maar heeft iemand deel 2 al gezien en hoe is die? en nog meer tips voor dat soort films? ik vind the blair witch project erg spannend, daar zie je ook niet veel maar ze hebben de spanning goed opgebouwd!

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja natuurlijk ontkent de nasa dit,dit is ook ongeveer de enige diet dit ontkent.stel je voor wat een paniek er zou uitbreken als de nasa zou zeggen dat dit klopt?? ze kijken wel uit hoor;)
    trouwens de nasa ontkent zowat alles area51 enz...........:$ waarom denk je.......

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    natuurlijk ontkent nasa dit soort verhalen, is idd ook logisch.
    maar het geeft me op de een of andere manier een heel klein beetje zekerheid.
    Vind al die verhalen over zondvloed, aliens die ff komen buurten best eng, omdat ik het allemaal denk ik toch wel mogelijk acht.
    Dan is het weleens fijn om een meer down to earth, woordspelinkie:), mening te lezen.

en aan de andere kant een planeet kan toch ook niet ineens opduiken, dus op zich best logisch.
    maar is het eigenlijk al wel zeker dat die planeet niburi bestaat, of is dat nog niet zeker, wel toch?

joyce

6. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ja we moeten zeker ook down to earth blijven, alleen kunnen mensen hier al dat soort verhalen en ideeen daarover kwijt wat ook weleens fijn is of oplucht en ik heb dat ook wel hoor dat ik er ook wel in geloof dat het zou kunnen dus het ook wel eng vind, maar het zou kunnen en het hoeft dus niet. laten we daar dan maar vanuit gaan ik probeer ook altijd wat verhalen op te zoeken die geruststellen, en ik zet alle verhalen vaak op een rijtje voor mezelf, de wetenschapper zegt dat in juni die '2e zon' te zien zal zijn maar die anderen zeggen weer dat hij vanaf dan in ons sterrenstelsel komt en pas maanden later te zien is dus tja als er nou echt 1 duidelijk verhaal zou zijn! nu is het dus nog niet helemaal duidelijk, zelf denk ik ook niet dat de wereld zal vergaan ik heb ooit iets gehoord dat het positief zal zijn en daar blijf ik nog bij, alleen vind ik het wel interessant om verschillende verhalen te lezen al worden er natuurlijk ook heel wat verhalen verzonnen rondom dit alles en dat gaat makkelijk op internet.

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    het blijft idd echt superinteressant!!
    en het is weleens fijn als je hier al je verhalen en theorieen kwijt kunt, super.

toevallig net een stukje gelezen op skepsis over de 12 planeet.
    daar wordt de hele planeet tegengesproken en al helemaal dat hij schade aan de aarde kan aanrichten.

maar het blijft jammer dat sommige dingen geen duidelijke verklaring krijgen/hebben.
    misschien logisch, wat zou er gebeuren als beatrix zometeen op de buis gaat vertellen als volgend jaar zeker de wereld vergaat?
    moet er niet aan denken wat dat soort nieuws met zich mee zal brengen.

wachten maar rustig af of er uberhaupt iets gaat gebeuren.

wat ook creepy is en wel degelijk realiteit, wat als de olie op is?
    staat ook gelijk aan een soort apocalyptische ramp.
    en als we met zijn allen zo doorgaan, dan gaat dat wel degelijk een keer gebeuren en niet pas over 1000 jaar.

maar he, ff met de voetjes op de grond, dat er meer tussen hemel en aarde is, dat zal denk ik wel, maar op wat voor een manier, i dont know.
    we zullen er ooit wel achter komen, hah
    wij zijn gewoon veelste nieuwsgierig!!!

o kijkt iemand hier weleens naar destination truth? Heerlijk!!

fijne avond allemaal!!

joyce

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hoe bang ik soms ook kan zijn, ik probeer gewoon te genieten van het leven wat er nu is we weten het toch niet wat er gaat komen. Daarbij, ik kan morgen ook aangereden worden, en daar ben ik ook niet elke dag bang voor (lees: praktisch nooit).

* zo heb mijn eigen gevoel weer even getemperd:p *

9. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    precies iedere dag genieten van het leven :D
    en ach als de wereld dan toch vergaat dan gaan we allemaal, behalve de hoge piefen die zitten onder de grond maar of dat zo best is..

10. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou als de hell echt losbreekt zit je ook onder de grond niet veilig hoor. Dan maar boven, is het sneller klaar.

Toen ik nog kindloos was zei ik altijd; ik wil niet weten wanneer ik dood ga, behalve als het morgen is want dan gebruik ik alles wat er te gebruiken valt (drugs ed) en eindig ik met een overdosis:p

11. cindybaby71

12. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    dan moet de hele wereld toch die zonnen te zien krijgen? dan moet het uiteindelijk wel op het nieuws komen!

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    heb de filmpjes van die zonnen eerlijk gezegd niet zien.
    maar ff logisch nadenken voor mezelf.

als er nu 2 zonnen , af en toe, aan de hemel zouden staan in china, dan zou de hele wereld toch die zon moeten kunnen zien?
    maar daar is misschien wel een verklaring voor net als dag en nacht.
    maar ik denk dat als het zo zou zijn dat dit echt wel op het nieuws zou komen.
    het is geen doofpot want in china vertellen ze het wel, dus waarom dan niet over de rest van de wereld?
    geloof het dus nog niet zo.
    net als niburu, die planeet zouden ze toch echt al wel moeten aanzien komen, dat nasa etc het ontkent ok, maar iemand thuis met een telescoop, een hele goede dan, moet het ook zien, zullen dan al die mensen die een 12e planeet zien aankomen hun mond houden, dat geloof ik ook niet zo.

maar he, dames het is wel leuk om er lekker over te kletsen! haha.

het lijkt me trouwens wel grappig als we nu ineens een planeet zouden vinden, zoals bv tritan geloof ik dat hij heet en dan blijken er dinosaurussen op te lopen.
    dat lijkt me dan wel weer wat.

ff wat anders, wat denken jullie ervan, die maanlanding, geloven jullie dat?
    ik vraag me altijd al af, als ze al een keer op de maan geweest zijn, waarom gaan ze dan niet terug?
    misschien is er een makkelijke verklaring voor, maar i dont kwow!

fijne avond vast voor jullie!!

joyce

14. cindybaby71

welke maanlanding bedoel je? die van armstrong?
    als je die bedoelt daar zijn ook verschillende filmpjes van op internet dat dit opgezet spel was dus niet echt. en dat ze dit allemaal in een studio hebben opgenomen hahaha daar zie je bv de schaduw van de astronaut wat ja niet kan want er schijnt geen licht lol en voetafdrukken van een normale schoen hihih

maar idd of het allemaal klopt of niet wij kunnen hier in ieder geval lekker wegdromen hahahaha :D:D

dus dames kom maar op met meer verhaaltjes :p:p:p

15. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi, ja ik bedoelde idd armstrong.

er zijn idd zoveel verhalen die vertellen dat het nep is, ze zijn ook nooit meer teruggeweest, zover wij weten dan.
    maar waarom niet?
    wij kunnen ons er in ieder geval lekker op uitleven!!:D

wie weet gaan ze er regelmatig naartoe en bouwen ze daar een nieuwe aarde, haha, voorals de bewoners van niburu ons komen opeten:D.

groetjes joyce

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Samen met mijn zus heb ik al 2 dagen allerlei filmpjes gezien en docu's gelezen over Nibiru, planet X
    We hebben de coordinaten ingegeven op google earth en inderdaad dicht bij Orion zou ze te zien moeten zijn... MAAR er is een grote kunstmatige vlek over gezet!!! Toeval of mogen we iets niet zien?

En zoek eens op youtube "why nasa didn't return to the moon"... freaky!!!

17. cindybaby71

hahaha ja dat zou ook nog kunnen,maar hopelijk hebben ze daar nog plek voor ons ;)

18. cindybaby71

ja hmmm??? daar ga je dan natuurlijk vraagtekens bij zetten ;) waarom doen ze dit??paniek voorkomen??

heb je misschien de coordinaten ervan?? wil ik wel even zien hahah.
    ik heb laatst ook de hele avond op verschillende sites zitten neuzen en filmpjes zitten kijken,maar wat je allemaal tegen komt.........;)

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Voor wie wil proberen: 5h 53m 27s , -6 10' 56

Oh ja, mijn schoonbroer werkt samen met een man wiens schoonbroer in zwitserland woont en werkt, daar hebben ze naar het schijnt grote bunkers gebouwd in bergen, wie genoeg geld heeft kan een plaatsje kopen... zogezegd voor kernrampen, maar toevallig zijn ze nu klaar!!! Ook in noorwegen en zweden bouwen ze bunkers?????

20. cindybaby71

tjonge zeg;);) ik amerika bouwen ze momenteel de zg dome home's?

ik geloof wij gaan ook maar al een bunkertje in de tuin maken pffffff krijg toch wel de kriebels nu...

trouwens mijn man is turk en kijkt dus ook altijd naar het turkse nieuws,daar was dus de zee 15meter teruggetrokken wat daar normaal maar hoogstens 1.5 meter is. heel vreemd ze zeiden dat dit met de a.s. supermaan heeft te maken:$

Share This Page