irritant haha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusinfuus, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Ik ben nu ruim 5 weken gestopt met de pil en natuurlijk toen gelijk ongesteld geworden... als ik veder zou rekenen moest ik dus afgelopen maandag ongesteld worden alleen weet ik dat dat natuurlijk niet meer klopt... ook was ik er 2 weken geleden van overtuigd dat toen mijn eisprong was dus ik heb vanaf toen 2 weken veder gerekend en dat was dus afgelopen do/vr...
    Nu begon het dus dinsdag en woensdag met bruin slijmerige afscheiding en dat werd donderdag idd helder rood alleen halverwege vrijdag begon het weer heel weinig te worden en later op de dag werd het weer heel donker bruin en dat is het nu (zondag) nog steeds... heeft veder iemand dit ook gehad?

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Hoi Suus

Ik heb eigenlijk altijd bruin verlies met soms helder rood bloed.. toen ik net was gestopt met de pil was het meer.. kans dat je lijf gewoon aan het ontpillen is! geef het de tijd!

3. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Jaa dat denk ik zelf idd ook alleen is het zo ontzettend weinig dat ik dacht ga het toch even vragen haha... had echt verwacht dat het heel erg zou worden dus mij hoor je veder niet klagen 😂

4. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Je lichaam moet inderdaad even 'ontpillen' je menstruatie kan heel anders zijn dan dat je gewend bent tijdens de pil ! Succes en hopelijk is het snel raak :)

Deel Deze Pagina