Hey ladies, Vandaag druk, druk, druk geweest! Beide deuren staan helemaal in de lak!! Kon zowel de binnen- als buitenkant in 1 keer doen, dus daar heb ik morgen geen werk meer aan! Morgen trapgat afmaken en knoei plekken schoonmaken en Esmay haar kamer eens grondig opruimen en de kasten uitmesten en herindelen.... Kan manlief ergens komende week even poetsen op de bovenverdieping en het gras in de tuin leggen en dan zijn we klaar!! Oh ja ,moet nog steeds mijn vluchtkoffer klaar gaan maken..... maar daar heb ik nog wel ff voor... Lekker de rest van Esmay haar vakantie genieten (hopelijk ook van goed weer)
Vanaf zaterdag wordt het al wat beter toch?? Hier trouwens vandaag best een goede dag gehad qua weer! Vanmorgen plensde het wel gigantisch, maar daarna is de zon gaan schijnen en dat heeft ie tot een uur of 7 gedaan!
@dotty: mijn tas staat uiteraard ook klaar. Ik heb daar een beetje hetzelfde in zitten als wat jij noemt. 2 pyama's, 2 ondergoed setjes, toiletspullen, 2 setjes voor de kleine, schone boxer en t-shirt voor manlief. Maar ik heb inderdaad ook geen badjas bij me. Het is daar al warm zat. ** gaaf jasje!!!! Ik zou inderdaad ook 68 kopen. @jen: volgens mij ben jij ook bijna klaar in je huisje. Wat heerlijk als dat al heel lang ligt en nu dus verholpen is. **hahaha!!!! Dat met die klink is inderdaad een ding wat bij vrouwen gebeurd. Gelukkig was het snel weer verholpen. @bk: jij bent ook lekker in je huisje bezig geweest. @lq: je box is lekker opgeknapt. Je lade is leuk zo. @happy: nu officieel klaar met werken?! Hoe was de bbq? Mijn bed is hoog genoeg. Tussen de 65 en 70 cm. @beckje: gaaf een ronde box!!! Hier: vandaag even met vriendlief op pad geweest. Was heerlijk om even op pad en naar buiten te gaan. Overdag gaat het over het algemeen wel maar het slapen is echt een drama. Als ik lig krijg ik ontzettend pijn in mijn buik en rug. En daarnaast ben ik gewoon ontzettend ongeduldig en nieuwsgierig. Een kennisje die ik ken liep 5 dagen voor mij maar is dus inmiddels bevallen. Heel egoïstisch, maar ik was gewoon jaloers. Het is heel erg, maar ik dacht bij mezelf: "waarom zij wel en ik niet?". Ik weet dat mijn tijd ook snel komt. Maar ben gewoon ontzettend ongeduldig. Kan iemand mij vertellen wat ze gaan doen als ze me gaan strippen?
Ik weet dat ik ook ben gestript maar ik voelde er niks van en het hielp ook niet bij mij dus daar heb je niks aan haha. Idd nu niet meer terug naar mijn werk. Net thuis van bbq en we hebben nu allemaal vakantie en ik verlof. Zon raar idee dat ik vanaf nu pas weer 19 nov ga werken heb extra vrij en weet dus m'n begin datum al.
@Roze; ik ken dat; overdag gaat het goed, maar slapen............... Vreselijk! Hoop dat je toch wel wat energie over houd voor de bevalling strakkies; overdag dus ook lekker veel rust pakken! * Strippen; Ik heb geen idee wat ze doen eerlijk gezegd.... Hoop dat de VK morgen een beetje met je meedenkt!! @Bevalling; ik heb laten pendelen op geboortedatum, zie handtekening! Ben heeel benieuwd of dit gaat kloppen...
Heb eens even Google geraadpleegd................ Wat is strippen? Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. De vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat al een beetje ontsluiting heeft. Dan kan uw verloskundige via inwendig onderzoek met twee vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te maken van de baarmoederwand. Dit heet strippen. Na strippen maakt uw lichaam een stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken.
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Roze bloem--> 20 juli 11.40 afspraak vk LQ87 --> 23 juli 14:30 Controle vk Happygirl86 --> 24 juli 9:00 afspraak vk Jen27 --> 26 juli 14:00 controle VK en bespreken geboorteplan LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986 --> JESSE! 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue --> JORDAN! 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino --> MEREDITH LUNA! 08-07-2012 (3170 gram en .. cm)
@Happy; Ja dat is inderdaad voor de 40 weken, 3 dagen om precies te zijn... En zou perfecte timing zijn, dan heeft Esmay weekend als haar zusje er net is en kan ze de maandag gewoon weer naar school...
haha goed over nagedacht, doe jij maar ff die datum dan ik hoop ook dat deze meid op tijd komt en niet veel later dan 12 aug, wil eigenlijk wel de uitgerekende datum, vind ik wel mooi 12-08-12
Da's inderdaad wel een mooie datum ja! Ik ben echt al wel een beetje aan het aftellen, niet dat ik het zwanger zijn beu ben, daar wil ik op zich nog wel veel langer van genieten want het zal de laatste keer zijn dat ik dat heerlijke getrappel in mijn buik voel..... Maar ik ben wel ontzettend nieuwsgierig aan het worden naar ons meisje en naar hoe Esmay met de nieuwe situatie om zal gaan!
@jen: thanks meid voor het googlen. En hoop voor je dat deze datum uitkomt. Ja ben heel benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen.
Goed, ik ga er eens een eind aan breien voor vandaag.... Hopelijk een betere nacht dan de vorige en morgen weer fris en fruitig uit bed! Welterusten allemaal!
goede morgen dames.... Hier 1 die ontzettend lekker heeft geslapen,maar misselijk is wakker geworden..verder wat last van steken/harde buiken.. Maar die trekken wel vrij vlot weer weg.. Zo ma ff kijken of ik wat eten naar binnen krijg.. Kijken of dat helpt tegen de misselijkheid.. T is opzich wel vergelijkbaar met de misselijkheid die ik had s'ochtends in t begin toen k zwanger was... Kom later vandaag nog wel ff weer lezen/reageren.. Fijne dag
@ LQ wat vervelend dat je misselijk bent. Ik ben de laatste tijd wel wat slap na het slapen. Maar volgens mij komt dat omdat ik dan te weinig heb gedronken. Jeetje Jen, al aan het aftellen. Ja ik ben ook wel steeds nieuwsgieriger, maar van mij mag het wel gewoon na woensdag. Ik kan me voorstellen als het dan nog veel langer duurt dat het moeilijk is vol te houden. Vandaag om 14:15 naar de verloskundige en zo eerst naar de nieuwe huisarts om me daar in te schrijven.
Jen@ wij denken dat ons meisje de 18de komt... Gevoel, hoop niet veel eerder. Mijn ouders zitten tot 8 aug nog in hongarije als de weeën beginnen willen ze dat we bellen zodat ze eerder inpakken. Slapen@ kan niet meer op me rug of buik slapen en ons kleine meisje trapt steeds op de zei waar ik lig dus vaak omdraaien en zeker 2 keer eruit voor de wc Hier@ net weggeweest voor moxa therapie ze vertelde dat het tot u toe mar 1 keer niet is gelukt bij haar praktijk mijn man gaat het nu elke dag doen die heeft instructie gehad van haar, nu hopen dat ze draait
@jen; das een mooie datum! @roze; ben benieuwd wat je vk vandaag zegt! @lq; he, bah. Misselijk zijn is zo vervelend. Hopelijk trekt het snel weg! @hier; geen zwangersdiabetes; het zag er goed uit dus ben opgelucht!!