De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor roze, het klonk gister inderdaad alsof het zou doorzetten.
    Hier is alles nog lekker rustig, maar dat vind ik ook geen probleem. Niet dat ik er tegen op zie hoor.

@ roze: Waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om te strippen voor 40 weken?

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jeetje wordt weer spannend hier, babies in aantocht... Ik verlang er zo naar haar vast te houden. Heb steeds het gevoel dat ze niet lekker zit in me buik ze is al dagen aan het duwen enzo... Hoop dat ze de ruimte vind om te draaien...

3. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, ik heb al vanaf ong. 10:30 buikpijn, heel vervelende kramp.
    Ik vind het moeilijk te bepalen of het weeën zijn. Ze hebben niet allemaal een begin en een eind.
    Zal het dan toch eerder komen...

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Puma@ spannend....

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Puma; ,oh spannend meid! Zou als je twijfelt gewoon even de VK bellen...

6. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

Hier nog steeds alles rustig helaas.

@puma: ik kreeg zoveel klachten dat ik het zo ontzettend zat was. Ik kan 's ochtends niet eens normaal mijn brood smeren omdat ik geen kracht kan zetten met mijn vingers en handen. Soms kan ik niet lopen vande pijnscheuten in mijn benen. En slapen is een drama. Als ik veel langer zou wachten zou ik al uitgeput zijn voor de bevalling begonnen was.

Maar jou krampen klinken bekend die heb ik ook al een week.
    Mijn lichaam doet hard zijn best maar de kleine denkt bekijk het maar. Ik zit hier prima.

7. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, Ik lees steeds mee hoor, maar ik heb het zo druk (etentjes, afspraken......). Ik ben blij dat ik het druk heb hoor, dan gaat de tijd sneller!

Wel spannend hoor roze en puma........nog eventjes!!

8. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Roze en Puma.. jullie maken het wel spannend met z'n 2tjes zeg.. t zal mij benieuwen wie van de 2 eerst is..

@Elisa.. is het neit gewoon het schoppen e.d wat de kleine doet ? ze zijn soms erg bewegelijk ;)

@Hier... ik ben eruit.. vannacht gingen de steken van uit men rug door naar men bovenbeen.. kortom men ischias speelt weer flink op :( vandaag gelukkig niet erg veel last van.. Weet alleen wel als het aanhoud, ik dit niet nog ruim 2 weken trek, want men nachtrust word er niet beter van.. Maandag maar es ff kijke wat de vk der over te zeggen heeft..

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
  10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq@ is geen schoppen dat verschil voel ik goed ze fringt is soms vervelend gevoel maar probeer als ze dit doet haar zoveel mogelijk ruimte te geven...

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    nou heb 3 berichtjes geplaatst vandaag via me mobiel zie nu dat ze dus niet plaatst zijn. gebeurt steeds vaker via me mobiel ook op fb. zo vervelend.

@roze: vervelend dat het niet door heeft gezet. maar waarschijnlijk wilt je klein man gewoon een eigen verjaardag. wel nog gefeliciteerd met je grote man.

@puma: klinkt spannend ben heel benieuwd wanneer het bij jou door gaat zetten.
    bij logan had ik ook zo iets van ach ik kan nog wel even en vind het helemaal niet erg om zwanger te zijn. maar hij was toen al met 38,4 gekomen.
    zo bijzonder hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn.

hier:
    Meredith drinkt steeds minder aan de borst de afgelopen dagen. denk echt dat het komt door dat ze nog niet gepoept had.
    nu heeft ze gelukkig vanmiddag na 2,5 dag eindelijk gepoept.
    en wat kwam er een hoop uit. echt zielig gewoon. ze was gelijk een stuk rustiger en zag er opgelucht uit. nou dat zou ik ook zijn.
    hopelijk kan ze nu weer wat makkelijker poepen. maar ze heeft nog echt wel last van krampjes.
    mijn borsten zijn weer pijnlijk door dat ze minder heeft gedronken. lijkt ook wel als of ik weer ineens stuwing heb. maar kolven lukt niet.
    ga vanavond haar eerst eten geven en daarna kijken of ik iets nog kan afkolven. misschien dat dat werkt. want ik krijg weer van die harde bulten en dat had ik de vorige keer ook en kreeg toen ontsteking. en heb echt geen zin in elke week een borstontsteking.

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @gyino; zie die foto van je buik, ik had zonder te weten op jou gestemt. Haha arme meredith. Gelukkig is het eruit!

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ burning lol bedankt voor het stemmen.
    Ja zij is er ook blij mee dat het eruit is.

Hier Yes me meisje heeft net weer 20 minuten gedronken achter elkaar.
    Me borst voelt ook een stuk beter.
    Wat kan bv je toch onzeker maken. Er zou eigenlijk ook iets van een metertje op je borst moeten zitten. Hihi.

Zo nu filmpje kijken en zo lekker naar bed.

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dacht kom nu nog even kijken of er heeeel toevallig al babynieuws is, maar helaas.....:D

Ga zo mijn bedje opzoeken, morgen om half 10 de deur uit om om 10.00 uur klaar te staan voor de fotoshoot! Heb er echt zin in, ben alleen vergeten rose muisjes te kopen.... Ach, helaas...kan er nu niets meer aan veranderen...

Welterusten meiden!

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi hoi,

ik kom ook even spieken voor baby nieuws maar helaas. maar ja wie weet wat er allemaal in de nachtelijke uren gebeurt.

hier om 21.30 al in dromen land en dat was maar goed ook want mevrouw wildenaar haar hapje van 24.00 niet slapen. dus nu benden met haar. kan wel tot 2 uur duren. joepie

veel plezier met de shoot morgen jen.

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen alle,

He jammer nog geen baby nieuws.
    Roze en puma jullie houden het wel spannend hoor.

Ik heb ondanks de 2 uur onderbreking toch redelijk kunnen slapen.
    Zo even medameke in bad doen.
    En daarna kraamvisite.
    Is ze gewoon alweer 2 weken oud.

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wat vliegt de tijd toch!

@jen; veel plezier!

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Nog geen babynieuws?

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Nee jammer he.
    Maar de meiden zijn er ook niet dus wie weet betekend het iets goeds.

20. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gyino@ ja dat klopt... We wachten het rustig af

Hier@ zwembad opgezet luchtbedje opgepompt zo ga ik mijn verlof wel doorkomen ondertussen 2 glazen alcoholvrije rose op echt op en top genieten...

Deel Deze Pagina